ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری

ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری واژه ای است که توجه هر صاحب صنعت پرورش طیور را به سمت خود جلب می کند.
این روز ها شما کمتر کسی را پیدا می کنید که ادعا کند که به هنگام خرید قیمت محصولات برایشان بی اهمیت است.
با افزایش قیمت محصولات و تجهیزات پر هزینه ی مرغداری صاحبان این صنعت برای کاهش هزینه های سالن خود بسیاری از تجهیزات را که از نظرشان کم اهمیت است را حذف می کنند و بودجه ی خود را برای مسائل دیگری خرج می کنند.
غافل از آن که کفپوش مرغداری یا بهتر است بگوییم بستر و جایگاه طیور مهم ترین مسئله در راه اندازی یک سالن مرغداری است و بسیاری از صاحبان مرغداری آن را کم اهمیت می شمارند.
در ادامه ی مقاله با ما همراه باشید تا از ویژگی های این محصول بیشتر برایتان بگوییم.

 

 

چرا بر کفپوش مرغداری تاکید می کنند؟

اگر تا اینجای مطلب با ما همراه بوده باشید متوجه تاکید ما به استفاده از کفپوش های سالن مرغداری شده اید.
حتما برای شما نیز سوال ایجاد شده است که علت این همه تاکید چیست.
تمیزی و بهداشت اولین مرحله در جلوگیری از شیوع آلودگی و بیماری است و کاهش تلفات بر اثر بیماری در سالن های مرغداری از مهم ترین مسائل حائز اهمیت است که با استفاده از کاغذ بهداشتی جوجه دیگر جایی برای نگرانی در رابطه با این موضوع وجود ندارد.
کاغذ های بهداشتی جوجه یا همان رول های مقوایی مرغداری در دو نوع تک لایه و دو لایه یا کرکره ای در بازار موجود هستند.
همان طور که از اسم شان نیز پیدا است رول های تک لایه ضخامت کمتری نسبت به دو لایه دارد و یک کیلوگرم از این رول مسافت بیشتری را پوشش می دهد.
از این کاغذ های رول بستر علاوه بر پوشش کف مرغداری استفاده های دیگری نیز می شود و در این بین می توان به استفاده از این کاغذ ها به عنوان کود کشاورزی در پایان دوره نیز اشاره کرد.

 

چرا بر کفپوش مرغداری تاکید می کنند؟

 

تولیدکننده رول بستر مرغداری

تولیدکنندگان بسیاری در سراسر ایران به تولید این محصول پرداخته اند.
اما رول های تولید شده توسط شرکت بادرام بستر با عرض ۱۲۰ سانتی متری بوده و وزن هر رول تقریبا ۵۰ کیلوگرم است.
در تولید این رول های مقوایی کاملا از مواد اولیه درجه یک ساخته شده و بدون سنگ آهک و مواد شیمیایی است.
درصد رطوبت رول کاغذ های مرغداری بسیار پایین است و جذب آب بسیار بالایی دارد.
این شرکت در بسیاری از کلان شهر های ایران نمایندگی دارد و شما می توانید از دو روش حضوری و یا غیرحضوری خرید خود را به ثبت برسانید و در سریع ترین زمان ممکن در مکان مورد نظر خودتان تحویل بگیرید.
این رول ها امروزه به یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین رول های مقوایی موجود در بازار تبدیل شده اند و علت آن عدم وجود پارگی در وسط رول و همچنین پهن کردن راحت به دلیل عرض استاندارد مخصوصا برای مرغداری های مکانیزه و غیره است.

تولیدکننده رول بستر مرغداری

خرید ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری

فروش و خرید ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری تنها از طریق اینترنت صورت می پذیرد.
به این علت که از طریق خرید اینترنتی شما خرید خود را به صورت مستقیم از درب کارخانه انجام داده اید و دست بسیاری از دلالان از خرید شما کوتاه می شود به همین منظور شما جنس مورد نظر خود را ارزان ترین قیمت ممکن خریداری کرده اید.
همچنین شما دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز خرید ندارید و در بسیاری از هزینه های رفت و آمد صرفه جویی کرده اید و تنها از طریق تماس با مراکز فروش خرید خود را ثبت کرده اید و قیمت تمام شده ی محصول بسیار پایین تر از برآورد هزینه های شما است.
اگر شما نیز یکی از آن اشخاصی هستید که قصد خرید رول بستر های مرغداری دولایه و تک لایه را دارید می توانید با شماره ای که در انتهای این مقاله درج شده است تماس حاصل نمایید و یا محصول مد نظر خودتان را پیامک کنید.

 

خرید ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری

 

تفاوت قیمت رول بستر مرغداری دولایه و تک لایه

همان طور که در ابتدای مقاله خدمتتان گفته شد رول بستر های دو لایه ضخامت بیشتری نسبت به رول های تک لایه دارند و به این منظور که مواد اولیه بیشتری در فرایند تولید آن ها استفاده شده است قیمت بالاتری نیز نسبت به رول های تک لایه دارند و ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری در بازار به رول های تک لایه اختصاص دارد.
همچنین رول های دو لایه بدون نم و رطوبت و پارگی هستند و کیفیت بسیار بالاتری را نسبت به رول های تک لایه دارند اما به دلیل قیمت بالای آن نسبت به رول های مرغداری تک لایه طرفداران و خریداران کمتری را در بازار خرید و فروش رول بستر های مرغداری دارند.
در انتها شایان ذکر است که شما می توانید جهت دریافت مشاوره در رابطه با انواع کفپوش های مرغداری و اطلاع از بهترین نوع آن و لیست قیمت به روز تجهیزات مرغداری از راهنمایی های مشاورین ما که شماره ی آن ها در زیر درج شده است به صورت ۱۲ ساعته تماس بگیرید.