خرید رول بستر مرغداری دولایه

امروزه رول بستر مرغداری دولایه به عنوان پوشش کف سالن های مرغداری و برای انواع ماکیان از جمله بوقلمون، اردک و مرغ های گوشتی وغیره به کار می روند.
قدرت جذب سریع آب داشته و بدون آلودگی و باکتری هستند و جایگزین مناسبی برای خاک اره و پوشال بوده که در بسته بندی های مرتب و مجزا ارائه می شوند و استفاده از آن تلفات طیور را به حداقل می رساند و به آسایش پرندگان کمک می کند.
نصب رول های کاغذی بسیار سریع است و برای یک سالن 1000 متری کلا نیم ساعت زمان می برد.

 

فروش رول بستر مرغداری

خرید و فروش رول بستر مرغداری یکی از عمده مسائلی است که امروزه مورد توجه مرغداران و داروخانه های بهداشتی و طیور و تمامی صاحبان صنایع طیور قرار گرفته است.
و علت اهمیت این امر اهمیت بسیار جایگاه و بستر طیور در صنعت پرورش طیور است.
هر چه بستر طیور تمیز تر و بهداشتی تر باشد آلودگی ها و بیماری ها کمتر است در نتیجه تلفات نیز به صورت چشمگیری کاهش می یابد.
و یکی از عوامل تاثیر گذار در بروز آلودگی و بیماری در سالن های مرغداری به دلیل نم و رطوبت بستر طیور است که با رول بستر مرغداری تمام نم و رطوبت بستر جذب آن شده و دیگر دغدغه ای برای این مسئله وجود ندارد.
همچنین لازم به ذکر است که این کفپوش مرغداری عایق بسیاری خوبی برای سرما و گرما است.

فروش رول بستر مرغداری

تفاوت رول بستر مرغداری دولایه و تک لایه

تفاوت رول بستر مرغداری دولایه و تک لایه در ضخامت، قطر، متراژ و وزن آن است.
رول های کاغذی دولایه از تک لایه کلفت تر و سنگین تر است.
و برخلاف رول مقواهای تک لایه که هر کیلوگرم آن پوشاننده ی 4 الی 4 و نیم متر هستند رول های دولایه حدودا 3 متر مربع را پوشش می دهند.
این کفپوش مرغداری که به رول کرکره ای نیز معروف است قدرت جذب بالاتری نسبت به رول تک لایه دارد و بدون نم و پارگی است.
این رول ها عایق های بسیار فوق العاده ای در برابر سرما و گرما هستند و مناسب ترین و بهترین بستر و جایگاه را برای طیور فراهم می کنند.
در حال حاضر این کفپوش ها به دلیل مزایای بسیاری که دارد و قیمت ارزان و مناسب آن نسبت به قیمت تایل مرغداری که همه ی موارد ذکر شده سبب افزایش میزان راندمان کاری به صورت چشم گیر می شود به پرطرفدارترین کفپوش مرغداری موجود در بازار تبدیل شده است.

تفاوت رول بستر مرغداری دولایه و تک لایه

تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری در ایران

تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری در ایران توانسته اند با استفاده از بیشترین امکانات و ظرفیت ها تولیدات و محصولات گوناگونی از جمله کاغذ رول بستر مرغداری را با بسته بندی های متنوع و در سایز های متفاوت به کشور های دیگر صادر کند.
بسیاری از خریداران خارجی درجه یک و ارگانیک بودن محصول برایشان بسیار قابل اهمیت است.
و همچنین بسته بندی های متنوع و داشتن استاندارد جهانی برای تولید و عرضه به کشور های مختلف عواملی است که برای فروش بسیار توجه و تمرکز بالایی را می طلبد که شرکت صنعت مرغ به دلیل رعایت تمام استاندارد های جهانی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری در ایران تبدیل شده است.
شما می توانید جهت اطلاع از لیست قیمت تجهیزات مرغداری علی الخصوص کفپوش مرغداری با مشاورین فروش ما که شماره ی آن ها در انتهای مقاله درج شده است تماس حاصل نمایید.

تولیدکنندگان تجهیزات مرغداری در ایران

لیست قیمت رول بستر مرغداری

قیمت های رول بستر مرغداری در بازار فروش به عوامل گوناگون زیادی بستگی دارد.
یکی از اساسی ترین و مهم ترین نکات در تفاوت قیمت رول بستر مرغداری تفاوت در کیفیت این محصول است.
محصولات رول بستر ارزان تر و بی کیفیت تر درصد امکان بروز پارگی و نم در آن ها بسیار است در صورتی که این شرایط در رول بستر های با کیفیت هرگز رخ نمی دهد.
همچنین شایان ذکر است که رول بستر مرغداری دولایه از رول بستر های تک لایه گران قیمت تر بوده و قیمت بالاتری دارد در عوض دوام بالاتری را نیز در مقایسه با رول بستر مرغداری تک لایه دارند.
اغلب مردم به هنگام خرید قیمت محصولات را بر کیفیت آن ها ارجحیت بخشیده و محصولی را خریداری می کنند که ارزان تر است نا با کیفیت تر.
اما مرغداری ها غیر قابل ریسک هستند به گونه ای که کوچک ترین آلودگی و بیماری و یا تلفات ضربه های جبران ناپذیری به سالن مرغداری شما می زند.