انواع تهویه مرغداری با هواکش صنعتی ارزان

بسته به اندازه سالن مرغداری، آب و هوای بیرون و مرحله زندگی طیور، روش‌های مختلف تهویه و گردش هوا برای این منظور توسعه داده شده است.

یک محیط زندگی خوب باعث سالمتر شدن طیور و رشد سریعتر و کارآمدتر می شود شما می توانید از سالها تجربه ما در ایجاد آب و هوای بهینه سالن های مرغداری با طیف وسیعی از طرفداران بهره مند شوید.

تهویه مطلوب در سالن های مرغداری

برای رشد بهینه، طیور علاوه بر آب و غذای خوب به آب و هوای انباری سالم نیاز دارد. سه عامل مهم که بر آب و هوای راحت انبار تأثیر می‌گذارند دما، رطوبت نسبی و سرعت هوا هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری

آب و هوای بهینه سالن اطمینان می دهد که طیور شما احساس راحتی می کند.

با تهویه و فن های مناسب می توانید به راحتی این شرایط را تنظیم کنید. این شامل خنک کردن، حذف مواد و گازهای مضر و تامین هوای تازه و اکسیژن است.

تهویه برای سالن مرغداری به اشکال مختلف موجود است، نمونه هایی از سیستم های رایج عبارتند از تهویه پشته ای، تهویه طولی، تهویه تونلی و تهویه متقاطع.

ترکیبی از این سیستم ها نیز امکان پذیر است، مانند تهویه طولی و پشته ای یا تهویه طولی و تونلی.

شما وقتی می خواهید هواکش مرغداری صنعتی ارزان را خریداری کنید باید دقت لازم را در جنس و کیفیت داشته باشیم تا بتوانیم نهایت استفاده را از آن ها ببریم.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره اینلت مرغداری

با توجه به افزایش جمعیت مرغداری های صنعتی امروزه در شهر های کوچک و بزرگ ایران بسیار زیاد شده است.
و همان طور که از نامش مشخص است پورش طیور به صورت صنعتی اعمال می گردد و دست انسان زیاد دخیل نمی باشد.

تهویه طولی
در تهویه طولی، فن ها در دیوار انتهایی و ورودی های هوا در دیواره های جانبی نصب می شوند. طیف وسیعی از حجم هوا را می توان با کنترل دور در دقیقه فن و تغییر موقعیت ورودی های هوا تولید کرد.

تهویه تونلی
تهویه تونلی اغلب برای حداکثر تهویه استفاده می شود. با قرار گرفتن ورودی‌ها در یک طرف انبار و فن‌ مرغداری 140 و 100 در طرف مقابل، هوا با سرعت زیاد از جلو به عقب از انبار عبور می‌کند. این سرعت هوای بالا یک اثر باد-سرد ایجاد می کند که دمای ظاهری پرندگان را کاهش می دهد.

تهویه متقاطع
برای تهویه متقاطع، فن ها در داخل یک دیواره جانبی قرار می گیرند و از طرف دیگر ورودی ها در دیواره جانبی مقابل قرار دارند.

در این نوع تهویه هم عموما از هواکش مرغداری 100 و 140 استفاده می گردد

فاصله کوتاه بین ورودی ها و فن ها باعث می شود هوای تازه با حداقل سرعت هوا فراهم شود. این سیستم امکان تبادل هوای کوچک و همچنین زیاد را فراهم می کند.

گردش در مرغداری ها

علاوه بر روش های تهویه، از فن های سیرکوله نیز در مرغداری ها استفاده می شود که شما برای دریافت قیمت فن سیرکوله می توانید با ما تماس بگیرید.

فن های گردشی عمدتاً برای به حداقل رساندن طبقه بندی دما، بهبود یکنواختی دما و صرفه جویی در انرژی استفاده می شوند.

علاوه بر این، فن های گردشی می توانند حرکت هوا را در سطح کف افزایش دهند و در نتیجه بستر خشک تر و کیفیت پنجه بهبود یابد. اجازه دادن به پرندگان برای پخش راحت در سراسر مرغداری.

قیمت ابخوری نیپل

فن های Multifan و EMI ما چندین دهه است که دوام و قابلیت اطمینان خود را در انبارهای مرغداری ثابت کرده اند. به لطف سطح بالای کنترل آنها، می توان از آنها برای حداقل یا حداکثر تهویه استفاده کرد.

فن ها همچنین در برابر آب و هوای تهاجمی مقاوم بوده و ضامن حذف مواد مضر، طراوت هوا و خنک سازی طیور هستند.