بازار فروش پنجره اینلت هوا مرغداری

بازار فروش پنجره اینلت امکان دسترسی مالکان مرغداری را به یکی از تجهیرات مهم صنعت مرغداری که شامل پنجره ایلنت می باشد، فراهم می کند. کیفیت و کمیت تهویه در سالن های مرغداری یکی از مهمترین عوامل در افزایش میزان تولید است که امروزه با استفاده از پنجره های اینلت امکان پذیر شده است.

بازار فروش پنجره اینلت

کمبود اکسیژن در مرغداری باعث کم خونی، انواع بیماری ها، کاهش رشد و نهایتا کاهش جدی در عملکرد مرغ ها می گردد. امروزه یکی از پرکاربردترین  روش های تهویه مرغداری در سراسر دنیا  استفاده از پنجره های اینلت در سالن های مرغداری است.

بازار فروش پنجره های اینلت در سراسر کشور در سایت های مختلف اینترنتی وجود دارد.

این قطعات توسط کارخانجات ساخته شده و از طریق مراکز معتبر فروش اینترنتی در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

بازار فروش پنجره اینلت صنعت مرغ
فروش پنجره اینلت مرغداری

استفاده از پنجره های اینلت یا دریچه هوای ورودی قابل تنظیم شدن امروزه جز مدرن ترین و جدیدترین شیوه ها برای تهویه مناسب و یکنواخت نمودن دمای سالن های مرغداری است. این سیستم به جهت اختلاف فشاری که درون سالن مرغداری با فضای بیرون خود داردبه سیستم
تهویه فشار منفی نیز شهرت دارد. با توجه به اثرات بسیار خوب آن در سیستم تهویه مرغداری و مزایای بسیار زیاد آن نسبت به روش های تهویه سنتی به سبک مرسوم تهویه مرغداری ها مبدل شده است.

فروش پنجره اینلت به دو شیوه صورت می پذیرد که در زیر آمده

  • حضوری
  • اینترنتی

بازار فروش پنجره اینلت صنعت مرغ
قیمت پنجره اینلت مرغداری

قیمت پنجره اینلت با توجه به نوع آن و ابعاد و تعداد آن دارای تفاوت هایی است.

مشتری بااطلاعات بدست آورده از طریق سایت های معتبر فروش نسبت به خرید آن ها اقدام می کند.

پنجره اینلت  وسیله ای است که در سالن های  مرغداری ها رادای مزایای بیشتری  نسبت به شیوه سنتی می باشد.

این پنجره می تواند متصل به سنسور هوشمند شود و عملکرد اتوماتیکی را در زمان مشخص داشته باشد.

در سال های اخیر متخصصین این صنعت، در سالن هایی با سیستم فشار منفی علاوه بر اندازهاینلت توصیه هایی نیز در مورد تعداد آنها دارند که در چندین سال قبل برای یک سالن با متراژ 120 متر 10 تا 20 اینلت به ابعاد 10 در 120 سانتی متر پیشنهاد می شده است. اما امروزه در
بسیاری از سالن های مرغداری مدرن و مجهز بیش از 50 اینلت وجود دارد. باید در نظر داشت پنجره اینلت در کشور ایران به طور معمول در دو سایز روانه بازار می شود

ابعاد پنجره اینلت مرغداری

  • پنجره اینلت 40*80
  • پنجره اینلت 30*60

بازار فروش پنجره اینلت صنعت مرغ

افزایش چشمگیر در اندازه و تعداد اینلت ها در سالن های امروزی و مدرن سبب ایجاد مزایایی شده است .

مزایای استفاده از پنجره اینلت

  • یکنواختی دمای هوا
  • بهبود کیفیت هوا
  • کاهش مصرف سوخت
  • بهبود پرورش طیور

مشتری می تواند از طریق سایت های اینترنتی مربوط به فروش این کالا و بررسی های صورت گرفته محاسبات دقیق تعداد و محل نصب پنجره های اینلت را با توجه به ابعاد و آب و هوای مرغداری خود محاسبه کرده و از طریق مراکز خرید معتبری که در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، این محصول را تهیه و خریداری کند.

انواع پنجره اینلت مرغداری

پنجره اینلت یا همان پنجره ورودی هوا وسیله ای است که امروزه در پرورش مرغ گوشتی، مادر و تخم گذار، بوقلمون، بلدرچین و غیره در سالن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. افزایش ضریب تبدیل خوراک به تخم مرغ و گوشت، از اهداف مهم سیاست گذاران و پرورشدهندگان این صنعت است. یکنواختی دمای هوای سالن های مرغداری و بهینه بودن سیستم تهویه از موثرترین عوامل در افزایش میزان تولید و راندمان اقتصادی بالاتر است. پنجره های اینلت در واقع پنجره های قابل تنظیمی هستند که میزان ورود هوا را با توجه به میزان مکش فن های تهویه تنظیم کرده و با نصب این پنجره از ورود و خروج بیش از حد هوا و رطوبت جلوگیری می شود. پنجره های اینلت در ابعاد مختلف با توجه به محل و نحوه نصب ساخته شده و جنس آنها پلاستیک است؛ که با توجه به ارتفاع سقف سالن، جهت باد غالب منطقه و شرایط اقلیمی منطقه در دیوارهای طولی سالن مرغداری نصب می گردند. انواع مختلف پنجره های اینلت با توجه به مدرن بودن سالن های مرغداری تعیین می گردد؛ که دارای دو نوع زیر می باشند:

  •  اتوماتیک
  •  دستی

بازار فروش پنجره اینلت