سیستم آب آشامیدنی بسته نیپل برای طیور

سیستم آب آشامیدنی بسته نیپل برای طیور، با سیستم های کامل و بسته آب آشامیدنی ما، مرغ شما همیشه به آب آشامیدنی تمیز، تازه و خنک کافی دسترسی دارد.
 بنابراین، سیستم های آب آشامیدنی ما به سلامت و عملکرد جوجه های گوشتی، پولت ها، لایه ها و پرورش دهندگان در انواع مسکن کمک می کند.

اینها اجزای یک سیستم نوشیدنی بسته هستند

  • پنل کنترل آب
    پنل کنترل آب اساس سیستم آشامیدنی خودکار است. در اینجا فشار آب خط اصلی به مقداری بین 1.5 تا 2 بار کاهش می یابد. با ترکیب فیلتر می توان آب عرضه شده را فیلتر کرد. به صورت اختیاری، یک پمپ دوز مایع را می توان به صفحه کنترل متصل کرد تا واکسن، دارو و مواد افزودنی را تجویز کند.

بیشتر بخوانید: قیمت آبخوری اتوماتیک نیپل

  • تنظیم کننده های فشار
    رگولاتور فشار در ابتدای خط آشامیدنی فشار آب را بیشتر کاهش می دهد، بنابراین جوجه های شما می توانند بدون ریختن آب بنوشند. تنظیم کننده فشار مجهز به مجموعه فلاشینگ است که با آن می توان خط آبخوری را به صورت دستی شستشو داد. می توان از یک محرک اختیاری برای شستشوی خودکار خط آبخوری استفاده کرد.  
  • خطوط آبخوری
    خط آبخوری از لوله های نوک پستان پی وی سی مربعی به طول 3.03 متر تشکیل شده است. لوله ها را می توان با استفاده از اتصالات لوله به هم متصل کرد و با 20، 15، 12 یا 10 نوک سینه در دسترس هستند.
    خط آبخوری با استفاده از براکت های تعلیق به یک لوله تثبیت کننده یا پروفیل آلومینیومی متصل می شود. هنگام استفاده از سیستم کف، خطوط آبخوری را با سیستم وینچ با یک نقطه تعلیق در هر سه متر معلق می کنید. سیستم ضد سوف اختیاری از نشستن جوجه ها روی خط آبخوری جلوگیری می کند و باعث افتادگی آن می شود. 

  • نوک سینه ها و فنجان های نوشیدنی
    ما طیف گسترده ای از نوک سینه های پلاگین و پیچ دار را برای جوجه های گوشتی، پولت ها، لایه ها و پرورش دهندگان عرضه می کنیم. ما همچنین طیف گسترده ای از فنجان های نوشیدنی و قطره ای را عرضه می کنیم.

بیشتر بخوانید: قیمت آبخوری اتوماتیک نیپل

  • مجموعه خروجی هوای انتهایی
    یک مجموعه خروجی هوای انتهایی در انتهای هر خط آبخوری نصب شده است. می توانید فشار در خط نوشیدن را بر اساس سطح آب در لوله خروجی بررسی کنید. مجموعه انتهایی از طریق یک شلنگ تخلیه به تخلیه اصلی متصل می شود، بنابراین امکان شستشوی خطوط وجود دارد.
  • سایر لوازم جانبی
    ما هر آنچه را که برای نصب سیستم اتوماتیک آب آشامیدنی نیاز دارید تامین می کنیم. از شیرهای توپی گرفته تا شاخه ها و از قطعات اتصال و گیره های شلنگ گرفته تا براکت های تعلیق. ما انبار گسترده ای از قطعات یدکی داریم تا بتوانیم همیشه قطعات جایگزین برای سیستم آبخوری اتوماتیک شما تامین کنیم.  

بیشتر بخوانید: قیمت دانخوری اتوماتیک مرغ

چرا سیستم آب آشامیدنی نیپل را انتخاب کنید؟

یک مرحله ای تمام قطعات سیستم آبخوری اتوماتیک Impex به طور یکپارچه در کنار هم قرار می گیرند. شما همچنین یک نقطه تماس برای تامین و سرویس سیستم آب آشامیدنی خود دارید. 
تحویل دقیق آب
تحمل انحراف جزئی (0.005 میلی متر) در طول تولید در کارخانه ما در آلمان تضمین می کند که هر نوک آب آشامیدنی دقیقاً مقدار مناسبی را تحویل می دهد و نشتی ندارد.
عمر طولانی
تمام نوک سینه ها و سایر اجزای سیستم های نوشیدنی ما از مواد با کیفیت بالا ساخته شده اند. در نتیجه عمر طولانی و کمترین هزینه کل مالکیت را دارند.