بهترین مدل آبخوری جامبو مرغداری

بهترین مدل آبخوری جامبو  را می توان به دو شیوه اینترنتی و غیراینترنتی خریداری نمود. مشتری می تواند انواع آبخوری جامبو را در بازار تهیه نماید.

آبخوری جامبو

آبخوری جاملو یکی از انواع آبخوری های موجود در بازار می باشد. با توسعه روزافزون تجهیزات مرغداری در سراسر جهان نیاز به آبخوری هایی که به صورت خودکار کار می کنند فراوان می باشد.

این محصول به صورت اتوماتیک تولید شده است.

آبخوری جامبو خود در انواع گوناگونی طراحی و تولید روانه بازار شده است.

انواع آبخوری جامبو

  • آبخوری اتوماتیک جامبو
  • آبخوری اتوماتیک سوپر جامبو
  • آبخوری کلاسیک جامبو

بهترین مدل آبخوری جامبو صنعت مرغ

 

بهترین مدل آبخوری جامبو

بهترین نوع از آبخوری جامبو بسته به نوع کاربرد آن در سالن های مرغداری تعیین می شود. مشتری باید بر اساس قیمت و کاراریی هر نوع از آبخوری های جامبو موجود با توجه به این که سالن مرغداری صنعتی یا سنتی را اداره می کند بهترین گزینه را انتخاب نماید.

تفاوت هایی که در آبخوری های جامبو موجود است می تواند به کمک مشتری بیاید. در آبخوری سوپر جامبو نسبت به آبخوری های اتوماتیک دیگر به جای آنکه از رینگ فلزی برای حفظ تعادل استفاده شود از دیسک پلاستیکی سنگین و یک میله رابط پلاستیکی استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: آبخوری اتوماتیک نیپل

آبخوری کلاسیک جامبو  مدل بدون میله گرد ، به جای دیسک و رابطی که در مدل سوپر جامبو تعبیه شده است کف آن پرشده از مواد است تا تعادل آبخوری برقرار شود.البته از نظر ابعاد قیف این دو مدل با هم فرق قابل ملاحظه ای ندارند.

 

بهترین مدل آبخوری جامبو صنعت مرغ

آبخوری جامبو در بازار فروش

آبخوری جامبو به سبب اتوماتیک بودن دارای مزایایی اعم از بهبود در سلامت طیور و کم کردن نیاز به نیروهای انسانی می باشد. از این رو در بازار با استقبال گسترده ای از جانب مالکان و دارندگان سالن های مرغداری  همراه است.

بیشتر بخوانید: قیمت جت هیتر مرغداری

هر سه نوع از آبخوری های جامبو در بازار موجود می باشد.