فروش تجهیزات مرغداری گوشتی

تجهیزات مرغداری گوشتی چیست ؟ سود حاصل از پرورش مرغ گوشتی چقدر است ؟ و چگونه می توان یک مرغداری گوشتی تاسیس نمود از مهمترین مباحث مورد مطالعه در این مطلب می باشد

تجهیزات مرغداری گوشتی

در احداث سالن مرغداری گوشتی باید توجه داشت که معمولا از سیستم دانخوری زنجیری  برای غذا دهی به مرغ گوشتی استفاده می گردد. علاوه بر دانخوری این سالن ها نیاز به آبخوری مناسب برای پرورش مرغ گوشتی دارند، و طبق تحقیقات انجام شده با توجه به دلیل صرفه جویی در نیروی کار، آبخوری قطره ای ( نیپل) نسبت به Hبخوری های آویز اتوماتیک و آبخوری ناودانی گزینه ی مناسب تری در پرورش مرغ گوشتی می باشد.

تجهیزات مرغداری گوشتی

فواید پرورش مرغ گوشتی

با توجه به پیشرفت روزافزون علم ژنتیک، پرورش مرغ گوشتی از میزان زمان کمتری برای پرورش نسبت به مرغ های محلی برخوردار بوده و با صرف زمانی کمتر از 45 روز جوجه ها به مرغ تبدیل می شوند و قابل فروش در بازار می باشند.

بیشتر بخوانید: قیمت هیتر مرغداری

میزان سود دهی خالص در پرورش مرغ گوشتی در دوره 45  با کم کردن هزینه های صورت گرفته، به طور متوسط 2 الی 3 میلیون تومان می باشد. از این رو میزان سود دهی مطلوب در بازه زمانی کوتاه از فواید پرورش مرغ گوشتی محسوب می شود.

تجهیزات مرغداری گوشتی

نژادهای مرغ گوشتی

مرغ های گوشتی دارای نژادهای گوناگونی می باشند که در زیر به چند نمونه از این نژادها اشاره نموده ایم:

  • مرغ گوشتی راس
  • مرغ گوشتی کاب
  • مرغ گوشتی آربوریکرز
  • مرغ گوشتی هوبارد

تجهیزات مرغداری گوشتی

هدف از پرورش نژادهای مختلف مرغ گوشتی، تنها تولید گوشت می باشد، از این رو در انتخاب نژاد مورد پرورش باید به عواملی مانند وزن گیری مناسب، رشد سریع و میزان مقاومت مطلوب در برابر بیماری ها را در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری

تجهیزات مرغداری گوشتی برای پرورش انواع مرغ گوشتی متغیر می باشد.

دان مورد استفاده در مرغداری گوشتی

اشکال آردی، کرامبل و پلت سه شکل متفاوت جیره غذایی یا خوراک مورد استفاده طیور می باشد. دان آماده (پلت)، دان مصرفی مرغ های گوشتی می باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت دانخوری اتوماتیک مرغ

دان پلت در اندازه های گوناگونی تشکیل شده و دارای مزایای گوناگونی نسبت به نوع آردی دارد. کرامبل همان جیره پولت محسوب می شود که در ابعاد کوچکتر برای جوجه ها در سنین پایین استفاده می شود.دان آماده مرد استفاده مرغ های گوشتی دارای مزیت های فراوان و قیمت پایین می باشند. قیمت دان مرغ گوشتی را می توانید از طریق شماره تماس درج شده در این سایت بدست آورید.

تجهیزات مرغداری گوشتی

پرورش مرغ گوشتی در بستر و قفس

با توجه به اینکه مرغ گوشتی را هم می توان در بستر و هم در قفس پرورش داد، مطالعاتی بر روی پرورش مرغ گوشتی و جابه جایی آن ها در میانه پرورش از بستر به سیستم قفس و از قفس به بستر صورت گرفت که در نتیجه استفاده از قفس نسبت به بستر با موارد زیر در پرورش مرغ های گوشتی همراه بوده است:

  • استفاده بهینه از فضای سالن پرورش
  • افزایش گوشت تولیدی در هر متر مربع
  • بهبود راندمان مصرف خوراک جوجه ها
  • نیاز به سرمایه گذاری اولیه
  • عدم تاثیر در کاهش تلفات جوجه

تجهیزات مرغداری گوشتی در بستر و قفس متفاوت از یکدیگر می باشند.

بیشتر بخوانید: قفس پرورش مرغ گوشتی

تجهیزات مرغداری گوشتی

مشخصات سالن مرغداری گوشتی

مشخصات سالن مرغداری، ابعاد سالن مرغداری پرورش مرغ گوشتی، ابزار و تجهیزات مورد نیاز با توجه به گنجایش سالن برای پروش مرغ های گوشتی، سیستم های آبخوری و دانخوری بر اساس تعداد مرغ ها و تهویه و تجهیزات گرمایشی تعیین می شود.

خصوصیات تهویه مرغداری گوشتی

از آنحاییکه تامین اکسیژن به دور از آلودگی ها در رشد مرغ های گوشتی تاثیر به سزایی دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره اینلت مرغداری

از این رو تامین هوای تمیز در سالن های مرغداری پرورش مرغ های گوشتی حائز اهمیت می باشد. در این امر تهویه ها بسیار موثر می باشند، تهویه مورد استفاده در سالن های مرغداری باید دارای خصوصیات زیر باشند:

  • موجب کاهش درجه حرارت
  • سبب کاهش رطوبت
  • کاهش حداکثری گرد و غبار و گازهای آمونیاک
  • کاهش گازهای مضر
  • تامین اکسیژن برای تنفس مرغ ها

تجهیزات مرغداری گوشتی

قیمت تجهیزات مرغداری گوشتی

قیمت انواع تجهیزات مرغداری روزانه متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها در نظر گرفت و برای مدت طولانی در سایت برای اطلاع خریداران قرار داد.
اما ما به فکر شما بودیم و چاره ای اندیشیدیم.
مرغداران و خریداران محترم تجهیزات مرغداری گوشتی و تخم گذار می توانند به جهت اطلاع از جدیدترین لیست تجهیزات مرغداری در کانال تلگرام مرغداری عضو شوند و از به روز ترین اخبار مطلع شوند.

خرید تجهیزات مرغداری گوشتی

امروزه خرید کلیه تجهیزات سالن های مرغداری اعم از گوشتی و تخمگذار٬ سنتی و صنعتی عمدتا به صورت اینترنتی صورت می پذیرد.
به این گونه که خریداران محصول مورد نظر خود را در اینترنت جست و جو کرده و پس از ثبت سفارش خود در کمترین زمان ممکن آن را در مکان مورد نظر خود تحویل می گیرند.
شرکت صنعت مرغ نیز همانند دیگر مراکز فروش به جهت سهولت خریداران امکان خرید غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم آورده است.
به همین جهت اگر شما قصد خرید هر یک از جدیدترین تجهیزات مرغداری  را دارید می توانید به صورت ۱۲ ساعته با مرکز ما تماس حاصل نمایید و سفارش خود را به ثبت برسانید.