خرید آبخوری سوپر جامبو

خرید آبخوری جامبو به عنوان یکی از آبخوری های موجود در بازار با توجه به کیفیت این محصول برای مالکان مرغداری حائز اهمیت می باشد. آبخوری جامبو یکی از پرکاربردترین آبخوری ها در صنعت مرغداری ایران می باشد.

آبخوری جامبو

آبخوری جامبو یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در سالن های مرغداری نیمه حرفه ای و نیمه صنعتی است و معمولا برای سالن های بزرگ کاربرد دارد.
استفاده از آبخوری جامبو بسیار ساده و آسان است و نیازی به نصب و راه اندازی ندارد. آبخوری جامبو در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود که در زیر ذکر شده است.

• آبخوری کلاسیک جامبو
• آبخوری اتوماتیک جامبو
• آبخوری سوپر اتوماتیک جامبو

خرید آبخوری جامبو صنعت مرغ

خرید اینترنتی آبخوری سوپر جامبو به دلیل مزایای بیشتری که نسبت به سایر آبخوری های جامبو دارد بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و قیمت آن کمی بالاتر از سایر آبخوری های جامبو می باشد.

مزایای آبخوری سوپر اتوماتیک جامبو نسبت به سایر آبخوری های جامبو:

  • حذف رینگ فلزی و استفاده از دیسک پلاستیکی سنگین به جای آن
  • دسترسی آسان و همیشگی مرغ به آب تازه
  • استهلاک کمتر نسبت به سایر مدل ها
  • کم شدن ورود مرغ ها به زیر آبخوری به دلیل دیسک سنگین
  • شست و شو و ضدعفونی کردن بهتر

بیشتر بخوانید: قیمت آبخوری نیپل

خرید آبخوری جامبو

خرید آبخوری جامبو به دلیل مزیت های فراوانش نسبت به سایر مدل ها  امروزه بسیار مورد توجه کاربران صنعت مرغداری و همینطور سازندگان این محصول برای تولید بیشتر آن قرار گرفته است. که موجب جایگاه ویژه آن در بازار خرید و فروش اینترنتی آن در داخل و خارج از کشور شده است.

یکی از مهم ترین ملزومات در سالن های مرغداری استفاده از آبخوری برای رساندن آب با کیفیت مطلوب به مرغ ها می باشد که در حال حاضر استفاده از آبخوری های جامبو را در سالن های مرغداری افزایش داده است.

کارخانجات و شرکت های مختلفی در سراسر ایران تولید بسیار بالای این محصول با کیفیت مرغوب را به دلیل تقاضای زیاد انجام می دهند. خرید آبخوری جامبو به شیوه های مختلفی در شهرهای مختلف ایران صورت می پذیرد. این محصول  را می توان به دو شیوه که در زیر آمده خریداری نمود

  • حضوری
  • غیر حضوری

خرید آبخوری جامبو صنعت مرغ

قیمت مختلف این محصولات با توجه به نوع و برند موردنظر در سایت های متعددی وجود دارد و خریدار می تواند با بهترین روش و با مراجعه به سایت های اینترنتی فروش این محصول، بدون اتلاف انرژی و هزینه های اضافی نسبت به خرید ان اقدام نماید.

بیشتر بخوانید: جت هیتر مرغداری

قیمت انواع آبخوری جامبو

آبخوری اتوماتیک جامبو که در اصل نوعی از آبخوری سیفونی و یا اتوماتیک آویز است به دلیل نام برند آن به نام جامبو شهرت گرفته است.
قیمت این نوع از آبخوری با توجه به انواع آن متفاوت است و با کم و زیاد شدن قطعات آن قیمت این محصول نیز بالا پایین می شود.
ما کار را برای شما آسان کردیم و شما می توانید در کنار تماس با مشاورین فروش ما در خصوص اطلاع از لیست قیمت انواع آبخوری جامبو از طریق دنبال کردن کانال تلگرام مرغداری ما اطلاعات مورد نیاز خودتان را به دست آورید.

فروش انواع آبخوری جامبو

امروزه خرید و فروش آبخوری جامبو توسط مراکز فروش محدود به یک نوع نیست و این امر در انواع آبخوری جامبو صورت می گیرد.
همچنین شایان ذکر است که این نوع از آبخوری در شکل های مختلف به جهت استفاده در انواع سالن های پرورش طیور اعم از مرغ٬ بوقلمون و غیره تولید می شود.
آبخوری های آویز بوقلمون به جهت قیمت مناسب در کنار دانخوری های اتوماتیک بوقلمون برای تجهیز کردن سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد.

آبخوری سوپر جامبو در بازار

سیستم کار آبخوری جامبو به صورت اتوماتیک می باشد. در نتیجه موجب کم شدن کار کارگران می شود. وجود این محصول در مرغداری ها باعث می شود طیور همیشه به آب تازه دسترسی داشته باشد.

آبخوری یکی از تجهیزات مورد نیاز برای سالن های مرغداری است که یکی از انواع آن آبخوری جامبو می باشد. این محصول توسط نمایندگی های مختلف به بازار روانه می شود. آبخوری جامبو از محبوبیت خوبی در بین مصرف کنندگان برخوردار می باشد. این آبخوری توسط شرکت های مختلفی تولید شده و به بازار کشور تزریق می شود.
این محصول توسط کشورهای مختلفی تولید می شود از جمله:

  • ایران
  • چین

خرید آبخوری جامبو صنعت مرغ

 

امروزه استفاده از انواع مختلف آبخوری های جامبو در سالن های مرغداری افزایش یافته است که هر کدام آن ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشند.

فروش انواع مختلف و با کیفیت این محصول در بازار اینترنتی که در حال حاضر بهترین روش خرید است صورت می پذیرد. این نوع از آبخوری تولید ایران با کیفیتی مطلوب و با قیمتی مناسب و ارزان در بازار موجود می باشد. از این رو در بین مصرف کنندگان از محبوبیت خوبی برخوردار می باشد.

فروش آبخوری سوپر جامبو

فروش آبخوری جامبو که از قدیم تا به امروز یکی از پرکاربردترین آبخوری ها در صنعت طیور بوده است، به مقدار زیادی امروزه انجام می شود و بسیاری از کاربران به دلیل عملکرد خودکار و اتوماتیک آن توجه ویژه ای به آن داشته اند.

قیمت آبخوری جامبو از طریق فروشگاه های اینترنتی قیمت تجهیزات مرغداری روز به روز به دلیل مزایای مهمی که دارد رو به رشد بوده است و مورد استقبال بسیاری از پرورش دهندگان مرغ قرار گرفته است و این افراد در صورت نیاز می توانند بدون هدررفت وقت و انرژی و همینطور اطمینان کافی آن را تهیه نمایند.

خرید آبخوری جامبو صنعت مرغ

بهترین و مرغوب ترین آبخوری های جامبو با ارزان ترین قیمت را می توان با دسترسی آسان و سریع و همچنین و با آسودگی خاطر در مراکز معتبر اینترنتی پیدا کرد و به صورت آنلاین آن را تهیه نمود. در سال های اخیر استفاده از آبخوری جامبو به دلیل مزایای مختلفی که دارد بیشتر شده است و فروش این کالا را بالا برده است.

مزایای آبخوری جامبو:

  • قابل شست و شو و ضدعفونی کردن آسان در برابر میکروب و سایر آلاینده ها
  • در صورت استفاده از نوع اتوماتیک آن نیاز به نیروی کارگری کمتری می باشد.
  • نگهداری و کارکردن راحت و ساده
  • قیمت مناسب و کیفیت عالی
  • جلوگیری از هدررفت آب