خرید هواکش سقفی مرغداری

خرید هواکش سقفی مرغداری امروزه به واسطه سایت های معتبر اینترنتی به سادگی امکان پذیر شده است.

هواکش سقفی

هواکش سقفی یا فن سقفی در سقف مکان های سربسته اعم از گلخانه ها، سوله ها، سالن های مرغداری و غیره نصب می شود. هواکش سقفی بیشتر در مناطق گرم یا سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: قیمت فن ھواکش مرغداری

برای به حداکثر رساندن کارایی هواکش های سقفی، دریچه های اینلت در دیواره های طولی و هواکش سقفی در سقف سالن های مرغداری نصب می شوند.

هواکش سقفی

انواع هواکش سقفی:

  • هواکش آکسیال سقفی
  • هواکش سانترفیوژ سقفی

هواکش آکسیال سقفی برای فضای کوچک و هواکش سانترفیوژ برای فضای بزرگ مناسب است.

هواکش آکسیال سقفی در دو نوع موتور دار و بی موتور در بازار موجود می باشد.پره های هواکش آکسیال سقفی از جنس فولاد یا آلومینیوم می باشند، سرعت پره ها در هواکش آکسال سقفی قابل کنترل است. کنترل سرعت پره ها در موجب صرفه جویی در مصرف انرژی برق صرفه جویی می شود. هواکش های سانتریفوژ سقفی از نظر کاربردی فقط بعنوان فن اگزاست (مکنده)  قابل استفاده می باشند.

قیمت خرید هواکش سقفی مرغداری

شما می توانید با خرید اینترنتی هواکش سقفی مرغداری در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. با مراجعه به سایت های معتبر از انواع هواکش های سقفی موجود در بازار مطلع و با توجه به نیاز خود از بین هواکش های سقفی انتخاب و آن را در هر اقسی نقاط ایران دریافت نمایید.

یشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری

در صورتیکه بخواهید از جزئیات خاصی از محصول مطلع شوید باید با شماره درج شده در سایت تماس گرفته و با مشاورین ما در ارتباط باشید. قیمت هواکش سانترفیوژ سقفی بیشتر از هواکش آکسیال سقفی می باشد.