پخش هواکش مرغداری چینی

پخش هواکش مرغداری چینی با ضمانت و گارانتی معتبر از طریق سایت ما با قیمتی مناسب انجام می شود. واحدهای فروش هواکش مرغداری چینی را با توجه به تقاضای بازار در شهرهای مختلف کشور پخش می نماید.

هواکش مرغداری چینی

کشور چین مرکز اصلی تولید کننده هواکش مرغداری است، این هواکش ها برای تهویه و خنک کنندگی صنعتی استفاده می شوند، آن ها به طور گسترده در سالن های مرغداری، انبارها، مزارع، گلخانه ها، کارخانه ها و غیره نصب می شوند. فن های اگزاست چینی در اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند. 

پخش هواکش مرغداری چینی

مزایای تهویه ی مناسب سالن های مرغداری

تهویه مناسب مرغداری موجب کاهش عوامل بیماری زا در هوا  و در عین حال هوای غبارآلود که معمولاً ناشی از حرکت طبیعی مرغ است را تمیز می نماید. این فرآیند به طیور موجود در سالن های مرغداری  اجازه می دهد تا هوای تازه و غنی از اکسیژن را تنفس کرده که به رشد آن ها کمک می کند.

را هکار هایی برای موفقیت در تهویه خانه مرغداری 

  1.  تهویه مرغداری ها در یک برنامه خودکار که در هر زمان از شبانه روز با کمک سیستم ترموستات کار می کند، انجام شود.
  2.  برنامه های تهویه جداگانه ای در تابستان و زمستان اجرا کنید. زیرا کاهش تجمع گرمای بیش از حد در تابستان و کاهش رطوبت در زمستان مهم است.
  3. در بیشتر نژادها، محدوده دمایی مطلوب برای جوجه ها بین 65 تا 75 درجه فارنهایت (18 تا 24 درجه سانتیگراد) است. در حالی که استرس گرمایی و بیماری های مربوط به گرما در دمای حدود 90 درجه فارنهایت (32 درجه سانتیگراد) وجود دارد.

در حالی که جوجه ها در محدوده دمایی که در بالا ذکر شد در بهترین حالت خود هستند، اما در واقع در برابر سرما مقاوم تر از تحمل گرما هستند.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری

نکته کلیدی در اینجا است که اطمینان حاصل کنید که آب شیرین همیشه در دسترس و در حالت مایع است . برنامه تهویه مرغداری شما بر روی کاهش رطوبت متمرکز باشد. در زمستان، خشک نگه داشتن مرغداری ها با فن های اگزاست تهویه طیور بسیار مهم است. زیرا تجمع بیش از حد رطوبت می تواند منجر به یخ زدگی شود.

سیستم های مناسب تهویه سالن مرغداری در فصل های مختلف

  1. سیستم های تهویه مکانیکی در زمستان، سیستم تهویه مکانیکی در زمستان برای سرعت بخشیدن به تبادل هوا  که شامل یک سیستم تهویه هواکش اگزاست مرغداری است و با فن های گردشی طیور ترکیب می شود .
  2. سیستم های تهویه طولی و خنک کننده تبخیری در تابستان، با پد خنک کننده تبخیری نصب شده در یک طرف دیوار مرغداری، و فن های خنک کننده مرغداری  که در طرف مقابل دیوار مرغداری نصب شده است. یا پد خنک کننده را در دو طرف مخالف دیوارهای مرغداری نصب کنید و فن های خنک کننده را در طرف دیگر نصب کنید.
    سالن های مرغداری که دارای تهویه طولی می باشند می تواند سرعت باد را افزایش دهند و پد خنک کننده می تواند به کنترل آب و هوای مرغداری کمک کند.

بیشتر بخوانید: قیمت فن مرغداری

چرا تهویه سالن های مرغداری از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؟

تهویه هوا یکی از مهمترین جنبه های حفظ سلامت جوجه ها به منظور کاهش مشکلات تنفسی در طیور و دستیابی به سود عملیاتی بالاتر است.