دان مرغ گوشتی

دان مرغ گوشتی چیست و چه مزایایی دارد؟ دان مرغ گوشتی چگونه تولید شده و برای چه نوع مرغ هایی خوب می باشد و مرغداران می توانند از این محصول ب رای جیره غذایی خود استفاده نمایند یا خیر؟ دان مرغ گوشتی امروزه توسط چه کارخانه ها و تولید کنندگانی در درون کشور در حال ساخت و تولید می باشد و چگونه می توان از آن ها خرید کرد؟ دان مرغ گوشتی چه تفاوتی با سایر دان ها دارد و چگونه می توان از مزایای آن اطلاع کافی داشت؟ آیا دان مرغ گوشتی جیره ای متوازن و به صرفه در پول و وقت و زمان مرغدار می باشد یا خیر؟ این سولات متداولی است که بسیاری از مرغداران می توانند از طریق این مطلب از آن اطلاع پیدا کرده و محصول خود را از ما دریافت نمایند.

قیمت روز دان مرغ گوشتی

دان مرغ گوشتی یک جیره عالی و بی نظیر با خاصیت های فوق العاده برای مرغداران می باشد زیرا بسیاری از طیور داران امروزه با مشکل تغذیه طیور مواجه شده که هم زمان و پول خود را از دست داده و هم به آن نتیجه ای که می خواهند نمی رسند. دان مرغ گوشتی با ترکیبات فوق العاده و پروتئین های که دارد یک جیره عالی با مزایای خوب برای مرغ می باشد که با فرمولاسیون و علم کافی در شرکت ما در حال تولید می باشد.
این محصول دارای مهمترین مواد معدنی مورد نیاز مرغ ها می باشد که این ها عبارتند از: کلسیم، فسفر، سدیم، منیزیم، سولفور و حتی عناصر معدنی کم مصرف همچون ید، سلنیوم، آهن و … میباشد.
همچنین از دی کلسیم فسفات مونو کلسیم فسفات و … می باشد که اغلب از این ها برای تأمین فسفر قابل هضم مورد نیاز مرغ ها می توان نهایت استفاده را برد. منابع کلسیمی همچون کربنات کلسیم و یا پودر استخوان و پودر صدف دریایی و … نیز برای تأمین کلسیم مورد نیاز مرغ ها در تهیه دان مرغ قابل استفاده می باشند.

دان مرغ گوشتی

خرید دان مرغ گوشتی

برای خرید دان مرغ گوشتی راه های زیادی وجود دارد که بهترین راه برای خرید این محصول خرید از طریق اینترنت و ارتباط گرفتن مستقیم با کارخانجات و تولید کننده این محصول می باشد.
ما با ایجاد ساختاری در بستر اینترنت این آفر را برای مشتریان خود گذاشته ایم که با ما ارتباط گرفته و محصول خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق همین سایت دریافت نمایند.
مزایای این خرید در این است که شما می توانید تمامی اطلاعات را از ما کسب کرده و از کیفیت و. قیمت محصول خود نهایت رضایت را داشته باشید.
همچنین ما با کوتاه کردن دست دلالان که از شرکت ما و برند ما سو استفاده کرده و از کیفیت محصول ما با خبر بوده و آن را با قیمت چند برابر به فروش می رساندند توانسته ایم راه آسان و پر سود را جلوی پای شما گذاشته و فراهم نموده ایم تا شما بتوانید نهایت استفاده را از آن ببرید.

دان مرغ گوشتی

صادرات دان مرغ گوشتی

این محصول امروزه در شرکت ما که بزرگترین تولید کننده تجهیزات مرغداری اعم از:آبخوری نیپل، دانخوری اتوماتیک، دان طیور و …. می باشد با بالا ترین کیفیت و جدید ترین و به روز ترین دستگاه های تولید در حال ساخت می باشد که این امر نظر مشتریان خارجی را به سمت ما جلب نموده تا از شرکت ما خریداری و نهایت کیفیت را دارا باشند.
کشور های حاشیه خلیج فارس و برخی کشور های اروپایی اعم از:روسیه، پرتغال، ترکیه و غیره امروزه جدی ترین مشتری محصولات شرکر ما بوده و با ما در حال کار می باشند.
شما نیز برای خرید محصولات ما با پایین ترین قیمت ممکن و بالا ترین کیفیت می توانید با ما در تماس بوده و با گرفتن مشاوره رایگان و … سود اقتصادی را به سالن های مرغداری خود برسانید.

دان مرغ گوشتی