مرغ: گوشت مورد علاقه آمریکا

مرغ گوشت مورد علاقه آمریکاست، دست پایین. هیچ گوشت دیگری به محبوبیت مرغ نزدیک نمی شود. باور نمی کنی؟ این آمار را از وزارت کشاورزی ایالات متحده (USDA) بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: قفس پرورش مرغ گوشتی

 

در سال 2018، آمریکایی ها به ازای هر نفر 93.8 پوند مرغ مصرف کردند. نزدیکترین گروه گوشتی به مرغ در سال 2018 گوشت گاو بود که سرانه آن 57.2 پوند بود که یک شکاف بزرگ است. در واقع، مرغ 43 درصد از کل گوشت مصرف شده در ایالات متحده را تشکیل می دهد. طبق گزارش USDA، “مرغ صعود خود را به سمت بالا در دهه 1940 آغاز کرد و در سال 1996 از گوشت خوک به عنوان دومین گوشت پرمصرف پیشی گرفت.” از سال 1996، مرغ مورد علاقه مصرف کنندگان و سرآشپزها بوده است.

بیشتر بخوانید: قیمت آبخوری نیپل مرغداری

چرا مرغ اینقدر محبوب است؟

بسیاری در مورد اینکه چه چیزی باعث محبوبیت مرغ شده است، حدس زده اند. در اینجا برخی از دلایلی است که فکر می کنیم این عنوان را به عنوان گوشت مورد علاقه آمریکا حفظ کرده است.

بیشتر بخوانید: قیمت تجهیزات مرغداری

تطبیق پذیری

شاید بزرگترین دلیل محبوبیت مرغ همه کاره بودن آن باشد. مرغ را به راحتی با طعم‌ها، روش‌های پخت و پز و دستور العمل‌های مختلف ترکیب می‌کنند، به این معنی که آن را در رستوران‌های مختلف در سراسر آمریکا پیدا می‌کنید. از آنجایی که طعم مرغ به اندازه سایر پروتئین ها تند و تیز نیست، تقریباً هر نوع آشپزی یک غذای مرغ دارد.

فواید مرغ

همانطور که مصرف کنندگان بیشتر روی سلامتی و غذا خوردن آگاهانه سرمایه گذاری می کنند، مرغ به دلیل ارتباط آن با منوی “سالم” همچنان محبوبیت خود را به دست می آورد. مرغ پروتئین بالایی دارد و کالری، چربی و کلسترول کمی دارد. دارای ویتامین های ضروری مانند آهن، روی و ویتامین B است.

بیشتر بخوانید: قیمت دانخوری اتوماتیک مرغ

آشنایی

در برخی موارد، آشنایی باعث محبوبیت می شود، و مطمئناً این مورد در مورد مرغ صدق می کند. تقریباً در هر سوپرمارکتی با قیمتی مقرون به صرفه در دسترس است و مرغ را به پروتئینی رایج در آشپزخانه های خانه تبدیل می کند.

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری

در حال حاضر، هیچ نشانه ای از کاهش محبوبیت مرغ وجود ندارد. مصرف کنندگان به انتخاب مرغ هم در موسسات خدمات غذایی و هم در خانه ادامه می دهند و سرآشپزها همچنان به تهیه منوهایی با مرغ به عنوان پروتئین اصلی ادامه می دهند. USDA پیش‌بینی می‌کند که آمریکایی‌ها در سال 2020 سرانه 94.2 پوندی مصرف کنند. شکی نیست – مرغ گوشت مورد علاقه آمریکاست.