شرکت سازنده آبخوری جامبو مرغداری

شرکت سازنده آبخوری جامبو  این محصول را با کیفیت مطلوب طراحی و تولید و روانه بازار می نماید.آبخوری جامبو یکی از پرکاربردتیرن آبخوری های موجود می باشد. این محصول با قیمت های گوناگونی در  دسترس مشتری قرار می گیرد.

آبخوری جامبو چیست ؟

آبخوری جامبو به عنوان یکی از انواع آبخوری ها، نمونه ای از ابزارها و تجهیزات صنعت مرغداری محسوب می شود. این آبخوری با نام جامیکو نیز شناخته می شود و یکی از بهترین آبخوری های مورد استفاده در صنعت مرغداری می باشد. این آبخوری از قدیمی ترین آبخوری های مورد استفاده می باشد که توسط شرکت سازنده آبخوری جامبو مرغداری تولید می شود.
دستگاه پس از قرار گرفتن در محل مورد نظر به شلنگ متصل شده  و به صورت اتوماتیک منبع را پر می کند. با کم شدن حجم آب موجود در منبع دستگاه، به صورت کاهش آب آن را تتشخیص داده و منبع را پر می کند.

اجزای تشکیل دهنده آبخوری جامبو

  • قیف جامبو
  • مکانیزم اصلی جامبو
  • بست شیردار جامبو
  • نخ
  • 3 سوراخ تنظیم دان

از این نظر که آب یکی از موارد مهم در پرورش مرغ می باشد این محصول یکی از تجهیزات بسیار مهم و ضروری در سالن های مرغداری می باشد. آبخوری جامبو بعد از آبخوری نیپل بیشترین کاربرد را در صنعت مرغداری دارا می باشد و شرکت سازنده آبخوری جامبو مرغداری در سراسر کشور به تولید آن مشغول هستند.

 

شرکت سازنده آبخوری جامبو صنعت مرغ

شرکت سازنده آبخوری جامبو

آبخوری جامبو توسط شرکت های سازنده آبخوری جامبو تولید و به بازار عرضه می شود.

همانطور گفته شد این محصول با کیفیت مطلوب در انواع گوناگونی  ارائه شده است. در نوع سوپر اتوماتیک آن  از یک دیسک پلاستیکی سنگین و یک میله رابط پلاستیکی برای ایجاد تعادل استفاده شده است. در صورتیکه در نوع آبخوری جامبو کلاسیک بدون میلگرد به جای دیسک ورابط، کف آن پرشده از مواد برای حفظ تعادل  آبخوری استفاده شده است. در نوع اتوماتیک این آبخوری، شرکت سازنده آبخوری جامبو مرغداری این محصول را در گذشته به طوری طراحی می کردن که دارای میلگرد در کف قیف بود. در مدل های جدید آبخوری اتوماتیک با حذف میلگرد و سنگین تر کردن قیف از استهلاک این محصول کم کرده است.

شرکت سازنده آبخوری جامبو صنعت مرغ

آبخوری جامبو در بازار

آبخوری جامبو در انواع مختلفی در بازار موحود می باشد. آبخوری جامبو را می توان به روش های مختلفی تهیه نمود. مشتری می تواند با مراجعه به نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر این محصول را خریداری نماید.

همچنین می تواند با مراجعه به سایت ها و وب سایت های معتبر با صرف زمان کمتر محصولات را مورد بررسی قرار داده سپس انتخاب و خریداری نماید.

شرکت سازنده آبخوری جامبو صنعت مرغ

انواع آبخوری جامبو

آبخوری جامبو در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود.

در زیر انواع این محصول ذکر شده است.

  • آبخوری سوپر اتوماتیک جامبو
  • آبخوری اتوماتیک جامبو
  • آبخوری جامبو کلاسیک

از مزایای استفاده از آبخوری جامبو می توان به قابلیت شستشو و ضدعفونی در برابر آلودگی و میکروب ها به خصوص در پروش مرغ های گوشتی اشاره نمود.

شرکت سازنده آبخوری جامبو

قیمت آبخوری نیمه اتوماتیک جامبو

 قیمت آبخوری جامبو با توجه به نوع آن توسط شرکت های تولید کننده این محصول قیمت گذاری شده و به بازار عرضه می شود. ‌آبخوری اتوماتیک برای انواع طیور شامل جوجه، مرغ گوشتی، بوقلمون، اردک، کبوتر کاربرد دارد. قیمت آبخوری وابسته به اجزای تشکیل دهنده آن و اینکه این اجزا از بازارهای جهانی تهیه می شود و نوسانات ارزی موجود در بازار متغیر می باشد، شما می توانید با مراجعه به سایت های معتبر بهصورت غیر حضوری از قیمت این محصول آگاه شوید.

شرکت سازنده آبخوری جامبو

عرضه آبخوری اتوماتیک بوقلمون

گوشت بوقلمون به عنوان یک کالای لوکس مورد استفاده قرار نمی گیرد و برای عموم مردم قابل خرید است. این خصیص باعث شده تا پرورش این نوع طیور در سال های اخیر با افزایش روزافزونی برابر شود.این پرنده دارای 40 درصد گوشت قرمز و 60 درصد گوشت سفید می باشد.

بوقلمون دارای  نژادهای مختلفی می باشد. برخی از گونه های این پرنده شامل بوقلمون ارک سیاه، بوقلمون پالم، بوقلمون سیه، بوقلمون بربون قرمز، بوقلمون برنز، بوقلمون چرم جرسی، بوقلمون شکلاتی، بوقلمون سفید، بوقلمون قرمز، بوقلمون رویال پالم، بوقلمون سفید هلندی، بوقلمون سیاه اسپانیایی می باشد.

شرکت سازنده آبخوری جامبو

آب آشامیدنی جوجه بوقلمون را می توان هم با آبخوری های شیشه ای و هم آبخوری های اتوماتیک تامین کرد. از آبخوری اتوماتیک بوقلمون می توان در بستر نیز استفاده نمود. آبخوری اتوماتیک بوقلمون قابل شستشو و از پلاستیک بسیار مرغوب ساخته شده است.