شرکت سازنده دانخوری زنجیری مرغداری

به دنبال یک سیستم تغذیه خودکار ثابت شده هستید.

هم سیستم تغذیه زنجیری مستقیم و هم تسمه محرک، تکنیک کلاسیک و اثبات شده برای توزیع یکنواخت و کم تنش خوراک را نشان می دهد که دسترسی یکسان به خوراک را برای همه پرندگان فراهم می کند و تجهیزات یکنواخت را تضمین می کند.

اگر در مورد سیستم تغذیه زنجیره ای سؤالی دارید، با تیم فروش ما با تماس بگیرید.

 

تغذیه زنجیره ای یک روش اثبات شده برای تغذیه ثابت و کارآمد است. تغذیه زنجیر تخت صنعت مرغ، خوراک را در عرض چند دقیقه در مدار کامل حرکت می دهد. قیمت ها در مقایسه با سایر سیستم های مکانیکی رقابتی است.

کل گله به یک خوراک دسترسی برابر دارد. به طور مساوی خوراک را با استرس کم در بین پرندگان توزیع می کند. در نتیجه پرندگان سالم تر، اندازه پرنده یکنواخت تر، و همچنین صرفه جویی مالی ناشی از هدر رفتن غذای کمتر می شود.

تغذیه زنجیر تخت صنعت مرغ برای نگهداری آسان طراحی شده است. خدمات روتین می تواند توسط کشاورز انجام شود و در هزینه پرسنل خدمات صرفه جویی شود.

فیدر زنجیره ای صنعت مرغ از قطعات استاندارد صنعت ساخته شده است و با سایر فیدرهای زنجیره ای سازگار است . صنعت مرغ می تواند قطعات جایگزینی را به شما ارائه دهد که متناسب با اکثر فیدرهای زنجیره ای، از جمله زنجیر، جفت، فرورفتگی و گوشه ها باشد.

قیف های تغذیه زنجیره ای در اندازه های مختلف برای پاسخگویی به نیازهای تغذیه در دسترس هستند. همچنین انتخابی از چندین سرعت تحویل خوراک.

آغشته های زنجیری دارای لبه محافظ خوراک برای کاهش ضایعات خوراک هستند و می توان آنها را با گریل های سیمی برای جلوگیری از استفاده نرها از فیدر عرضه کرد.