قیمت ورودی هوای تهویه سوله مرغداری پنجره اینلت

پنجره تهویه مزرعه پرورشی ،پنجره جانبی اگزوز خانه مرغ ،پنجره ورودی هوای دستی تجهیزات دام، پرورش دام

پارامتر های محصول:

جنس: پلاستیک مهندسی با کیفیت بالا

اندازه محصول: 60 سانتی متر طول، 16 سانتی متر عرض، 32.5 سانتی متر ارتفاع

کالیبر بازشو نصب: 55 * 26 سانتی متر

وزن محصول: 3.5 کیلوگرم

موضوع قابل اجرا: طیور

دامنه کاربرد: به طور گسترده در کارخانه های صنعتی، پرورش، کاشت، ماشین آلات مهندسی، عملیات ضد یخ مهندسی عمران، دفاتر و غیره استفاده می شود.

مزایای محصول: خنک کننده سریع، باد بزرگ، تهویه، راندمان بالا، صرفه جویی در انرژی و حفاظت از محیط زیست، عمر طولانی، پلاستیک مهندسی و پوسته ضخیم تر.

عملکرد محصول: کاهش تورم در خوک خانه و مرغ خانه و جلوگیری از بیماری های مختلف.

مشخصات محصول:

1. پلاستیک های مهندسی با کیفیت ساخته شده از پلاستیک مهندسی با کیفیت بالا، محکم بسته، باز شدن انعطاف پذیر، مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر پیری قوی، ساختار معقول، چگالی و استحکام زیاد و عمر طولانی.

2. طراحی قرقره هوشمند

هنگامی که باز و بسته می شود، دارای اصطکاک غلتشی، مقاومت کم است و به راحتی باز و بسته می شود. لوازم جانبی قرقره؛ برای اطمینان از باز شدن دقیق از سیم کشش سرد سفت و سخت استفاده می شود.

3. باز شدن چند زاویه برای تهویه یکنواخت تر

گروهی از پنجره های ورودی هوا را می توان در سه زاویه به طور همزمان باز کرد و تهویه مناسب تر است. پنجره های ورودی هوا نزدیک به فن کوچک باز می شوند و دهانه دور از فن بزرگ باز می شود تا تهویه یکنواخت حاصل شود. استفاده از پره های متعدد فن تهویه را قوی تر می کند، بوها را از بین می برد، سالم و سازگار با محیط زیست است و اغلب هوای تازه را همراهی می کند.

4. تجهیزات عمومی برای پرورش در مقیاس بزرگ

این محصول برای مزارع بزرگ مناسب است. به عنوان یک دستگاه تهویه برای کشاورزی، می تواند به طور موثر دمای داخلی را کاهش دهد، گردش و تبادل هوا را تحقق بخشد و از بروز بیماری های مختلف در مزرعه جلوگیری کند.

5. تضمین کیفیت و کنترل دقیق

هر رویه بارها و بارها توسط کارگران به شدت بررسی شده و به صورت آزمایشی تولید شده است.

 

 

چرا به تهویه نیاز دارید؟

وضعیت هوای مزرعه به طور مستقیم یا غیرمستقیم بر سلامت و بهره وری دام تأثیر می گذارد. هنگامی که مزرعه به اندازه کافی تهویه نشود، گازهای سمی و مضر، گرد و غبار و میکروارگانیسم ها در مزرعه جمع می شوند. این امر به راحتی منجر به مسمومیت مزمن دام، کاهش بهره وری، افزایش عوارض و مرگ و میر و غیره می شود که اغلب آسیب زیادی به تولید آبزیان وارد می کند.

نمودار نصب به شرح بالا است: 1 چکش قطره ای: 50 سانتی متر طول و 120 قطر، ساخته شده از PVC است.

لوله و سیمان؛ 2 و 3 قرقره هستند. 4 یک وینچ است. 5 یک موتور است.