شرکت تولید رول بستر مرغداری

تولید رول بستر به عنوان یکی از تجهیزات و ابزارهای مهم در پرورش طیور برای واحدهای مرغداری دارای اهمیت بالایی می باشد. رول بستر در بهداشت محیط طیور نقش مهمی ایفا می کند.

تولید رول بستر مرغداری

تولید رول بستر مرغداری در عرض های مختلفی برای سالن های مرغداری جهت استفاده برای انواع طیور از جمله مرغ و بلدرچین صورت می پذیرد. رول های بستر تولیدی دارای گرماژ گوناگونی می باشند.
مراحل تولید به گونه ایست که خمیر آماده بر روی تور به وسیله ی دستگاه وکیوم آب کشی می شود، سپس از پرس عبور داده می شود، در مرحله بعدی از خشک کن های حرارتی عبور و میکروب زدایی می شود، در نهایت از پرس اتو عبور کرده و لبه های آن قیچی شده و به وسیله کاتر برش زده می شود.
تولید رول بستر توسط تولید کنندگان داخلی با کیفیت خوبی انجام شده و در اختیار بازار قرار می گیرد.

تولید رول بستر مرغداری

بزرگترین تولیدکننده رول بستر مرغداری در ایران

امروزه مراکز تولیدی بسیاری هستند که تولیدکننده ی متنوع ترین محصولات پرورش طیور و سالن های مرغداری هستند.
در بین همه ی این مراکز امروز ما به سراغ تولیدکنندگان کفپوش مرغداری و بستر پرورش طیور رفته ایم.
زیرا امروزه خرید و  فروش انواع کفپوش های مرغداری قابل توجه مرغداران و داروخانه های دامپزشکی و همچنین نمایندگی های فروش تجهیزات مرغداری قرار گرفته است.
علت این امر هم آن است که ماکیان ، جزء جانوران خونگرم هستند و می توانند درجه حرارتهای اندامهای درونی خود را یکسان نگهدارند.
اما این مکانیسم در حد متعارف درجه حرارت محیط کارایی دارد و طیور ، قادر به تنظیم درجه حرارت بدن خود در حرارت بیشتر یا کمتر از حد تحمل خود ، نیستند.
بنابراین ، نگهداری طیور در محیطی با درجه حرارت متعادل اهمیت بسیاری دارد و استفاده از تهویه سالن مرغداری مناسب ضروری است
سالنهای پرورش طیور با ایجاد محیط مناسب باعث تولید بیشتر آنها می گردد.
تجربه نشان داده است که هیچ وقت تولید و بهره کافی بدون جایگاه مناسب برای پرورش طیور امکان پذیر نیست.
البته منظور از جایگاه مناسب ، زیبایی و پر هزینه بودن آن نیست.
در گذشته سالنها را تنها به منظور محافظت طیور در برابر آفتاب و باران و جلوگیری از یخ زدن می ساختند ، اما امروزه احتیاجات محیطی طیور بیش از این است.
سالنی مناسب است که شرایط ایده آل را برای رشد بهتر طیور ، کاهش استرس ، افزایش تولید تخم مرغ ، نطفه داری تخم مرغهای جوجه کشی و تولید اقتصادی ایجاد کند.
و این امر تنها با ایجاد بستر و کفپوش مناسب سالن های مرغداری میسر است.

 

بزرگترین تولیدکننده تجهیزات مرغداری در ایران

 

رول بستر مرغداری

چنانچه بخواهیم طیور را در سیستم بستر پرورش دهیم استفاده از رول بستر می تواند گزینه مناسبی باشد. رول بستر مقوایی یا کاغذی برای پرورش انواع طیور از جمله بوقلمون، اردک، شترمرغ، مرغ و بلدرچین مناسب می باشد.

کیفیت بستر پوشش دهنده سالن های مرغداری تاثیر مستقیمی بر پرورش طیور دارد. رول بستر ورقه ای دو لایه می باشد که یکی از ورقه ها کنگره شده و بر روی ورقه زیرین چسبانده می شود. به میزان درشت بودن کنگره ها مقاومت عمودی رول های بیتر نیز افزایش می یابد.

تولید رول بستر مرغداری

اگر می خواهید بدانید استفاده از رول بستر در مرغداری چه مزایایی دارد؟ باید گفت از جمله مزایای استفاده از رول بستر نسبت به نمونه های دیگر مصرفی در سالن های مرغداری می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کاهش مرگ و میر در طیور
  • کاهش آلودگی
  • کاهش گرد و خاک
  • کاهش و جلوگیری از بیماری های تنفسی در بین طیور
  • سرعت بالا در نصب و جمع آوری آن
  • نمایان شدن خیسی بستر و جمع آوری راحت و آسان بخش خیس شده
  • عایق در برابر سرما
  • صرفه جویی در وقت و هزینه
  • جمع آوری راحت کود در پایان دوره
  • قدرت بالا در جذب رطوبت

رول بستر یا کاغذ جوجه به سبب مزایای خوبی که دارد یکی از گزینه های مورد استفاده در پرورش در بستر در صنعت مرغداری می باشد.

شرایط فروش عمده رول بستر مرغداری

فروش رول بستر به عنوان یکی از تجهیزات مورد نیاز در پرورش طیور توسط نمایندگی تجهیزات و ابزار وابسته به صنعت مرغداری انجام می شود.
فروش رول بستر چه به صورت حضوری و چه به صورت غیرحضوری ( اینترنتی ) رواج دارد. امروزه به سبب صرف زمان کمتر و در دسترس بودن محصول در هر مکانی فروش اینترنتی محصول با اقبال خوبی از سوی مشتریان همراه می باشد.
سایت صنعت مرغ به فروش عمده رول بستر می پردازد. فروش عمده این محصول با هزینه های مالی کمتری از سوی مشتری نسبت به تکی همراه می باشد.

تولید رول بستر مرغداری

قیمت درب کارخانه رول بستر برای مرغداری

برای اطلاع از پاسخ این سوال که رول بستر مرغداری با چه قیمتی از طریق کارخانه دار عرضه می گردد؟

لازم به ذکر است که رول بستر در دو نوع تک لایه و دو لایه نیز می باشند و رول بستر دو لایه دارای ارزش مالی بالاتر در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر از نمونه تک لایه می باشد.
رول بستر دولایه قدرت جذب رطوبت بسیار بالا دارد و از مواد اولیه ی درجه یک تولید می شود.
رول های بستر در جنس های مختلفی موجود می باشند که دارای قیمت های گوناگونی می باشند.
برای اطلاع از لیست قیمت رول بستر های موجود در بازار می توانید با شماره درج شده در سایت مرغ صنعت تماس بگیرید.

تولید رول بستر مرغداری

خرید مستقیم از تولید کننده رول بستر

اگر به دنبال خرید عمده رول بستر می باشید، می توانید از طریق مراجعه به سایت های معتبر وارد عمل شوید. سایت صنعت مرغ نیز یکی از سایت های است که شما به عنوان متقاضی می توانید به وسیله تماس با شماره تماسی که در سایت قرار دارد به خرید عمده رول بستر با قیمت مناسب بپردازید.

تولید رول بستر مرغداری