قیمت آبخوری اتوماتیک گوشتی

قیمت آبخوری آبخوری اتوماتیک گوشتی در بازار های اینترنتی از بازار های شهری ارزان تر می باشد و برای خریدار مقرون به صرفه تر در می آید.

آبخوری در مرغداری گوشتی موضوعی بسیار مورد توجه مرغداران است، در این زمینه دانخور ها و آبخوری اتوماتیک مرغداری تجهیزاتی هستند که این فرآیند را در مرغداری تسهیل می کنند و به عنوان راه حل های ایده آل قرار می گیرند.

از یک سو، آنها نتایج را در سطح اقتصادی بهبود می بخشند، و از سوی دیگر، آنها به نفع رفاه طیور و کاهش اثرات زیست محیطی هستند.

راه حل آبخوری اتوماتیک گوشتی

امروزه شرکت هایی با تجربه گسترده در بازار تغذیه طیور وجود دارند که با سال ها تجربه در بخش محصولات و محلول های طیور، جستجوی راه حل های موثر برای کل زنجیره تولید طیور را پیش بینی کرده اند .

بیشتر بخوانید: تهویه مناسب با پد سلولزی

از جوجه کشی تا پرورش مرغ گوشتی ، کشتار تا حمل و نقل، تولید خود را بر روی ماده ای متمرکز کرده است که دارای ویژگی های بی شماری است: پلاستیک.

شرکت مرغ صنعت دارای طیف گسترده ای از محصولات تولید شده با مواد اولیه شناخته شده و خاص ساخت ایران است.

علاوه بر این، به عنوان تامین کننده خطوط و قطعات آبخوری اتوماتیک مرغداری با قابلیت اطمینان عملیاتی بالا قرار گرفته است.

از انواع آبخوری اتوماتیک می توان آبخوری اتوماتیک نیپل و آبخوری جامبو رانام برد که در مرغداری های گوشتی بسیار پر کاربرد هستند

تغذیه در مرغداری موضوع مورد توجه تولیدکنندگان است زیرا محور اصلی و گرانترین نهاده کل تولید را تشکیل می دهد. بنابراین هم تغذیه و هم آب از نیازهای طیور است که باید به طور بهینه تامین شود.