هیتر کابینتی دوگانه سوز مرغداری

هیتر کابینتی دوگانه سوز مرغداری با گاز مایع، گاز طبیعی یا نفت سوز، این هیتر ها  بهترین گزینه برای نیازهای پرورش دهندگان رو طیور برای داشتن سیستم گرمایش هوای گرم با کیفیت هوای تمیز “بدون احتراق” برای گرمایش مرغداری پاسخ می دهد.

افزایش توان ورودی 130 کیلووات (خروجی 120 کیلووات) در مقایسه با محدوده بخاری مرغداری ، مزیت استفاده بالقوه از هیترهای هوای گرم کمتر برای هر سوله مرغداری را فراهم می کند.

در کنار مزیت دیگر عدم  نیاز به تهویه برای اطمینان از تجدید هوا به سوله طیور به لطف فناوری تبادل حرارت غیرمستقیم با مزایای آشکار از نظر کارایی و مصرف انرژی.

این بخاری مرغداری بازدهی 92 درصدی دارد و با مشعل LPG یا گاز طبیعی یا مشعل نفتی متناسب با نیاز سیستم گرمایش طیور شما موجود است.

هیتر کابینتی دوگانه سوز

ظرفیت گرمایش نصب شده و مصرف سوخت بخاری‌های غیرمستقیم طیور ما معمولاً در مقایسه با سیستم‌های گرمایش مستقیم طیور 25 درصد کمتر است که در نتیجه هزینه سرمایه کمتر و مهم‌تر از آن هزینه سوخت کاهش می‌یابد.

محفظه احتراق کاملاً مهر و موم شده رطوبت اضافی محیط را کاهش می دهد و عرضه CO2، CO و NOx حاصل از فرآیند احتراق را به طور کامل حذف می کند و نیاز به تهویه را کاهش می دهد و محیط رشد سالم را برای گله تضمین می کند.

محفظه احتراق و لوله های دود بخاری مرغداری تماما از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

هنگام استفاده از بخاری غیرمستقیم، بخار آب به مرغداری وارد نمی شود، که منجر به خشک شدن بستر و همچنین بهبود کیفیت هوا و در نتیجه رشد بهتر گله می شود.

این بخاری مرغداری توزیع مستقیم حرارت هوای اجباری را فراهم می کند (یعنی نیازی به مجرای هوا ندارند) و می تواند برای نصب خارجی یا داخلی پیکربندی شود و به شما امکان می دهد در صورت نیاز، مقدار لازم هوای برگشتی داخلی را با هوای تازه بیرون مخلوط کنید. انرژی گرمایش هوای گرم به طور مستقیم به پرندگان با بالاترین دمای کف برای مرغداری ها می رسد.

این بخاری‌های مرغداری را می‌توان در فضای باز نصب کرد، بدون هیچ گونه حفاظت اضافی و صرفه‌جویی در فضاهای گرانبهای داخل برای پرورش.

احتراق با مشعل دمیده انجام می شود: فناوری بسیار قابل اعتماد که عملکرد پایدار هیتر کابینتی هوای گرم را حتی در سخت ترین شرایط تضمین می کند.

استفاده از این فناوری امکان استفاده از مشعل های گازی و نفتی نصب شده بر روی مبدل حرارتی را بدون نیاز به تغییر محصول فراهم می کند و به مشتری یا پرورش دهنده اجازه می دهد تا سوخت مورد نظر خود را برای منطقه پرورش انتخاب کند.

بخاری های مرغداری با آتش غیر مستقیم = هوای گرم تمیز

مبدل حرارتی از احتراق مهر و موم شده سود می برد، به این معنی که گازهای احتراق از طریق یک سیستم لوله دودکش اختصاصی تخلیه می شوند و هوای احتراق از خارج گرفته می شود، با مزایای زیر:

  • سلامتی بهتر و رشد ایمن تر پرندگان در تمام مراحل زندگی آنها
  • کاهش خطرات آتش سوزی با مزایایی نیز در حق بیمه
  • بدون CO2 – NOx – CO حاصل از فرآیند احتراق
  • بدون مصرف O2 حاصل از فرآیند احتراق انرژی گرمایشی
  • بخار آب از فرآیند احتراق انرژی گرمایشی به دست نمی آید
  • فضای خشک و بستر خشک
  • کاهش نیاز به تجدید هوای داخلی، یعنی صرفه جویی در انرژی و سوخت
  • مدیریت آسان تر تهویه، ارتقاء نیازهای سلامتی حیوانات
  • امکان کنترل و مخلوط کردن هوای تازه خارجی با هوای برگشتی
  • کاهش قدرت گرمایشی، تجهیزات گرمایشی کمتری که باید نصب شود
  • مشکل بخاری های مرغداری با آتش مستقیم این است که آتش مستقیم به این معنی است که تمام گازهای حاصل از احتراق
  • در داخل ساختمان قرار می گیرند. داشتن حداقل میزان تهویه برای از بین بردن این گازها به منظور حفظ آب و هوای سالم برای
  • پرندگان ضروری است، این به معنای هزینه اضافی انرژی است!

مزایای بخاری های غیرمستقیم طیور عبارتند از:

از آنجایی که هیچ CO2 یا رطوبتی توسط بخاری های غیرمستقیم طیور ما تولید نمی شود و برای سوزاندن به اکسیژن نیازی نیست، میزان تهویه در سوله مرغداری به میزان قابل توجهی کمتر است.

در اکثر مواقع در طول 3 روز اول طیور حداقل تهویه مورد نیاز نیست که هزینه انرژی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و با قیمت هیتر کابینتی مرغداری ما، گردش مجدد هوای گرم تضمین شده است و آب و هوای بهینه را برای رشد گله فراهم می کند.

هیتر کابینتی مرغداری – اطلاعات فنی

Technical Data for Poultry Heaters Gas -FHATLX Range from Flexiheat UK

سطح نویز – 68dBA
پرتاب موثر – 45 متر

هیتر کابینتی مرغداری – نصب خارجی یا داخلی

در تصویر بالا بخاری سوله مرغداری را مشاهده می کنید که به صورت خارجی در سوله / خانه مرغداری نصب شده است و امکان دسترسی آسان هیتر برای سرویس در طول دوره زراعی زیرا بخاری در خارج از مرغداری نصب شده است.

بنابراین خطر آلودگی کاهش می‌یابد، و با توجه به اینکه امنیت زیستی یک نیاز بسیار مهم‌تر برای پرورش‌دهنده است، یک سیستم گرمایش خارجی طیور راه‌حلی عالی برای این امر فراهم می‌کند.

هرگونه برداشتن یا وینچ کردن بخاری ها برای تمیز کردن مانند برخی دیگر از بخاری های آویزان مرغداری مانند جت هیتر مرغداری یا هیتر تابشی سقفی غیر ضروری است زیرا بخاری ها بر روی دیوار خارجی مرغداری نصب می شوند.

یا گزینه دیگر این است که بخاری مرغداری را در داخل نصب کنید – مانند این

 

شما می توانید برای خرید هیتر کابینتی دوگانه سوز از طریق لینک موجود اقدام نمایید