قیمت جدید آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

قیمت جدید آبخوری کله قندی  مخصوص مرغداری چند است؟ و آبخوری کله قندی را می توان از از کجا تهیه نمود؟. مشتریان می توانند با توجه به نیاز و بودجه خود نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند. و آشنایی با اینکه آبخوری کله قندی در چه کیفیت هایی در بازار وجود دارد می توانید این مقاله را دنبال کنید.

انواع آبخوری مرغ

طبق مشاهدات و مطالعات، آب یکی از عناصر مهم و ضروری در رشد هر چه بهتر طیور می باشد. حدود هفتاد درصد از وزن بدن جوجه آب می باشد. طیور شاید بتوانند تا چند روز بدون غذا تلف نشوند اما کمبود آب موجب از دست رفتن آن ها می شود. در نتیجه وجود آبخوری ها برای تامین آب سالم و بهداشتی مورد نیاز جوجه ها در سالن های مرغداری دارای اهمیت بالایی می باشد. آبخوری در انواع گوناگونی تولید و و طراحی روانه بازارهای جهانی شده تا در اختیار مشتری قرار بگیرند.

انواع آبخوری

انواع آبخوری

  • آبخوری دستی
  • آبخوری اتوماتیک

انواع آبخوری دستی

  • آبخوری دستی کله قندی
  • آبخوری دستی ناودانی

انواع آبخوری اتوماتیک

  • آبخوری اتوماتیک نیپل (قطره ای)
  • آبخوری اتوماتیک سیفونی یا پلاسون
  • آبخوری اتوماتیک فنجانی

هر کدام از این دو دسته با توجه به کارایی های خود در سالن های سنتی و صنعتی و نیمه صنعتی مرغداری مورد استفاده قرار می گیرند

 آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

 آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

آبخوری ها در ظاهر با یکدیگر تفاوت دارند و اغلب نام آن ها نیز بر اساس شکل ظاهری آن ها تعیین می شود.

یک نمونه از این نام گذاری ها مربوط به آبخوری کله قندی می باشند.

اکثر آبخوری های کله قندی  از جنس پلاستیک هستند.

همانطور که گفته شد آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری یک آبخوری دستی می باشد. به همین منظور این آبخوری ها باید تحت کنترل کارگر باشند. کارگرهای سالن مرغداری مسئول تمیز کردن، خالی و پر از آب کردن این آبخوری ها بسته به نیاز طیور می باشند.

آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

فروش عمده آبخوری کله قندی

آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری بیشتر برای  جوجه مرغ های گوشتی و تخمگذار یک روزه به کار گرفته می شود.

تولیدکنندگان آبخوری کله قندی برای پایین آوردن هزینه پرداخت مشتریان این محصول را به صورت عمده نیز به فروش می رسانند. تا از این طریق به مشتریان خود در خریداری این محصول کمک نمایند.

این آبخوری ها در اندازه های مختلفی تولید می شود.

آبخوری های کله قندی بر اساس اندازه به شرح زیر می باشد:

  • آبخوری های کله قندی یک لیتری
  • آبخوری های کله قندی یک و نیم لیتری
  • آبخوری های کله قندی دو لیتری
  • آبخوری های کله قندی چهار لیتری
  • آبخوری های کله قندی شیش لیتری 

آبخوری کله قندی مخصوص مرغداری

استفاده از تعداد بیشتر آبخوری کوچکتر بهتر از استفاده تعداد کمتر آبخوری بزرگتر می باشد. این آبخوری در اشکال متنوعی می باشد و برای انواع پرنده از جمله بلدرچین، کبک، بوقلمون و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
از این نوع آبخوری بیشتر در مرغداری های کوچک و سنتی استفاده می شود. همچنین در مکان هایی که مرغ به صورت فصلی و کوتاه مدت نگهداری می شود از آبخوری کله قندی استفاده می شود.

قیمت جدید آبخوری کله قندی

قیمت جدید آبخوری کله قندی با توجه به نوسانات ارز توسط شرکت های تولید کننده تعیین می شود.

آبخوری کله قندی یکی از آبخوری های دستی محبوب بین دارندگان و مالکان سالن های مرغداری می باشد.

در هفته اول پرورش جوجه ها به طور معمول از آبخوری های کله قندی 2 یا 4 لیتری استفاده می شود.

سپس از هفته دوم از آبخوری های اتوماتیک به عنوان آبخوری جایگزین استفاده می شود.

تعداد آبخوری ها بر اساس لیتر تعیین می شود.

به طور مثال به ازای هر 100 جوجه از یک آبخوری کله قندی 4 لیتری استفاده می شود.

فروشگاه عرضه کننده آبخوری کله قندی

این آبخوری در فروشگاه های عرضه کننده محصولات مرغداری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. که شما می توانید با در نظر گرفتن قیمت جدید آبخوری کله قندی این محصول را خریداری کنید این محصول از دو جز زیر تشکیل می شود:

  • مخزن استوانه ای شکل
  • بشقاب مدور

که مخزن بر روی بشقاب مدور قرار می گیرد. این آبخوری تا یک هفتگی طیور مورد استفاده قرار می گیرند. این آبخوری به گونه ای طراحی شده که در انتهای مخزن استوانه ای آن سوراخی تعبیه شده که آب از این سوراخ به درون بشقاب نفوذ می کند. ظرفیت مخزن باید با توجه به سن طیور تعیین گردد. به طور معمول از یک آبخوری کله قندی برای 50 عدد جوجه به کار گرفته می شود. در فصول گرم سال به دلیل عدم جریان و گرم شدن آب تمایل جوجه به آشامیدن آب از این نوع از آبخوری ها کمتر می شود.

سفارش آبخوری کله قندی

سفارش آبخوری کله قندی

مالکان و دارندگان سالن های مرغداری می توانند آبخوری کله قندی را هم به صورت مستقیم از بازار خریداری نموده و هم با مراجعه و دسترسی پیدا کردن به سایت های معتبری که توسط نمایندگی های معتبر در بستر اینترنت قرار دارد در سر تا سر دنیا به راحتی این محصول را با بررسی جزيیات که در اختیارش قرار می گیرد، سفارش داده و خریداری نماید. این محصول را مشتری هم می تواند به صورت تکی و هم به صورت عمده با پرداخت هزینه کمتر خریداری نماید.
در انتها اگر مایل هستید از قیمت جدید آبخوری کله قندی مطلع شوید با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.

قیمت جدید آبخوری کله قندی

خرید اینترنتی آبخوری مرغداری

یکی از بهترین روش های خرید تجهیزات ولوازم مرغداری استفاده از اینترنت است. امروزه شما می توانید در بستر اینترنت با مراجعه به وبسایت ها و صفحات وب معتبر نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.
خرید اینترنتی این امکان را برای شما فراهم می نماید که با صرف زمانی اندک نسبت به محصول مورد نظر خود اطلاعات مفیدی را دریافت نموده و به راحتی محصول را سفارش دهید.

قیمت جدید آبخوری کله قندی
سایت صنعت مرغ امکان خرید اینترنتی آبخوری مرغداری را به صورت عمده برای متقاضیان فراهم نموده است. چنانچه بخواهید اطلاعات بیشتر نسبت به محصول داشته باشید می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.
انواع آبخوری های موجود در بازار از طریق سایت مرغ صنعت ارائه می شود. با توجه به نیاز و بودجه مورد نظر خود میتوانید محصولی با کیفیت مطلوب در هر نقطه ای از ایران دریافت نمایید.