سیستم دانخوری دستی مرغداری جدید

برای آشنایی با سیستم دانخوری دستی جدید تولید شده در دنیا و برسی انواع این سیستم ها و نحوه کار و مزایای هر کدام  باید انواع مختلف آنرا مورد بررسی قرار داد

 

دانخوری دستی خودکار مرغ

دانخوری خودکار طیور برای باز بودن با عملکرد مکانیکی طراحی شده است. طراحی آن از آلودگی یا هدر دادن غذا توسط مرغ و سایر پرندگان جلوگیری می کند.

دانخوری مرغ در فضای باز که می توان آن را آویزان کرد یا روی زمین قرار داد.

درب بالایی آن لولایی بوده و دارای قفل کلیکی برای جلوگیری از باز شدن راحت آن می باشد، همچنین دارای شیشه دایره ای شکل جهت مشاهده میزان غذای موجود می باشد.

دارای یک گیره لولایی است که به عنوان محافظ عمل می کند و تا 3 سطح قابل تنظیم است. از خیس شدن خوراک در باران خفیف جلوگیری می کند.

ساخته شده از ورق گالوانیزه و در سه سایز 10 ، 20 و 40

دانخوری مرغ های تخمگذار

دانخوری دستی مرغ های تخمگذار

دانخوری برای قفس مرغ های تخمگذار به ترتیب با ظرفیت 9، 12 و 15 مرغ. ساخته شده از ورق فلزی گالوانیزه و سفید لاکی و رویه های پلاستیکی متناسب با توری قفس.

ظرفیت

  • 9 مرغ
  • 12 مرغ
  • 15 مرغدانخوری مرغ های تخمگذار

دانخوری مرغ به صورت خطی با ورق فلزی گالوانیزه ساخته می شود، دارای سیستم توری در قسمت فوقانی که از خشک شدن غذا یا حفاری جوجه ها در آن و ایجاد ضایعات جلوگیری می کند.

در طول های 50 و 100 سانتی متر برای هر حجمی از جوجه ها.

دانخوری دستی جوجه های گوشتی

دانخوری جوجه های گوشتی ایده آل برای جوجه ها و همچنین اردک ها، طراحی شده برای جلوگیری از هدر رفتن باقیمانده غذا و امکان مخلوط شدن آن با هر مکمل یا مخلوطی از غلات.

پوشش های خمیده آن تمیز کردن آن را بسیار آسان می کند و دارای پایه هایی است که از اکسید شدن در اثر رطوبت روی زمین جلوگیری می کند.دانخوری دستی جوجه های گوشتی

 

دانخوری پلاستیکی برای جوجه ها

دانخوری برای جوجه های اولین سن، به شکل خطی طراحی شده تا امکان دسترسی به چندین جوجه را فراهم کند. روکش پلاستیکی آن از کثیف شدن غذا توسط جوجه ها جلوگیری می کند و در عین حال به عنوان یک ضد ضایعات عمل می کند.

دانخوری مرغ 1 کیلوگرم

دانخوری برای کبک و جوجه، با رسوب پلاستیکی شفاف که امکان بررسی سطح غذا را فراهم می کند، اتصال ظرف به مخزن با پیچ کردن و جلوگیری از جدا شدن آن انجام می شود.
این بشقاب برای پر کردن آسان قابل جابجایی است و برای جلوگیری از هدر رفتن غذا طراحی شده است.

دانخوری فلزی مرغ

قیف مرغداری تماما از فولاد گالوانیزه با دسته برای آویزان کردن و حمل آسان غذا. دارای سه ارتفاع مختلف برای تنظیم خروجی خوراک است و تمام انتهای آن گرد است تا از بریدگی یا هر نوع آسیبی به حیوانات جلوگیری شود.

دانخوری فلزی مرغ

دانخوری پلاستیکی مرغداری

دانخوری پلاستیکی مرغداری و  سایر پرندگان با استحکام و تطبیق پذیری بالا که از چهار قطعه برای مونتاژ تشکیل شده است: مخزن، بشقاب، حلقه آویز و حلقه ضد فضولات که از حفاری پرندگان در غذا جلوگیری می کند تا به زمین نیفتد.

شما می توانید جهت مشاوره و خرید یا اطلاع از قیمت دانخوری دستی  می توانید با ما ارتباط برقرار نمایید

ظرفیت

  • 2 کیلوگرم
  • 4 کیلوگرم
  • 8 کیلوگرم
  • 12 کیلوگرم
  • 16 کیلوگرم

دانخوری پلاستیکی مرغداری

اگر شما داری یک مرغداری صنعتی هستید ما بشما استفاده از دانخوری اتوماتیک مرغداری را توسیه می کنیم