قیمت دانخوری دستی مرغداری

دانخوری دستی مرغداری از جمله محصولاتی است که در تاسیس مرغداری های بومی و یا سالن های صنعتی در روز ها و ماه های اولیه مورد استفاده ی فراوان قرار می گیرد.
این محصول از جنس پلاستیک بود و به همین دلیل در مقایسه با دانخوری های اتوماتیک قیمت پایین تری دارد.
و تمامی فرایند های مربوط به این دانخوری از جمله پر کردن دانخوری از دان توسط کارگر انجام می شود.

انواع دانخوری های دستی مرغداری

دانخوری های دستی مرغداری که به دانخوری پره ای نیز در بازار فروش تجهیزات مرغداری معروف است.
این دانخوری ها در سایز های متفاوتی اعم از نیم کیلویی٬ یک کیلویی و در اندازه های بزرگ تری نظیر ۴ کیلویی و ۵ کیلویی در بازار موجود است.
که اندازه های کوچک تر این دانخوری برای جوجه های طیور و بلدرچین مورد استفاده قرار می گیرد و دانخوری های دستی بزرگ تر برای جوجه مرغ های بزرگ تر و دارای سن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت دانخوری دستی مرغداری با توجه به سایز آن متفاوت بوده و خریداران می توانند هر یک از آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت دان مرغ تخم گذار

مراکز فروش دانخوری دستی مرغداری

امروزه دانخوری های دستی مرغداری در کنار آبخوری های دستی یا پلاستیکی مرغداری که به آبخوری کله قندی در بازار خرید و فروش می رسد به خریداران عرضه می شود.
آبخوری های کله قندی نیز همانند دانخوری دستی مرغداری نیازمند کارگر برای انجام امور است.
مراکز فروش دانخوری های دستی مرغداری و تجهیزات پلاستیکی مرغداری از با کیفیت ترین پلاستیک به جهت تولید این محصولات استفاده می شود و به صورت حضوری و یا غیرحضوری محصولات را به دست مشتریان خود می رساند.
مشتریان می توانند به جهت دسترسی به تولیدکنندگان این محصول با شماره ای که در سایت موجود است و یا از طریق لینک کانال تلگرام مرغداری با کارخانه ها و مراکز فروش این محصول ارتباط برقرار کنید.