دان طیور

دان طیور چیست و چه مزایایی دارد؟ دان طیور از چه ترکیباتی درست شده و چگونه مرغ ها و جوجه ها و تمامی طیور ها را با سلامت کامل پرورش می دهد؟ دان طیور خوب و با کیفیت را از کدام سایت های معتبر می توان دریافت کرذد؟شرایط تولید دان ها چگونه است و آیا می توان این دان ها را بدون اطلاعات کافی و دانستن فرموله های آن به صورت دستی درست کرد؟دان طیور امروزه یکی از بهترین جیره های غذایی برای طیور می باشد که اکثر طیور داران برای مزایای فوق العاده این محصول و راحتی و سهولت در استفاده آن از این محصول در سالن های پرورش طیور خود استفاده می نمیایند.

تولید دان طیور

دان طیور از بهترین محصولات می باشد که امروزه توسط بسیاری از کارخانجات در حال تولید و عرضه می باشد.

دان طیور امروزه در شرکت ما در بالا ترین سطح و با بیشترین دستگاه ها و ریز ترین نکات در حال تولید و عرضه می باشد که مشتریان و طیوذ=ر داران نیز از کیفیت و قیمتی که این محصول در شرکت ما دارد نهایت رضایت را دارند.
در زمان استفاده از کنسانتره برایتولید دان طیور فقط لازم است ذرت، کنجاله سویا، منابع کلسیم و بعضا نمک به کنسانتره اضافه شود. بدیهی است که با گنجاندن اقلام ریز جیره (مانند اسیدهای آمینه، مکمل های معدنی و ویتامینه ، کولین کلراید و ….) در کنسانتره تهیه دان با استفاده از کنسانتره علاوه بر سهولت ساخت دان و صرفه جویی در زمان ساخت دان، اشتباهات جیره نویسی را به حداقل می رساند.

دان طیور

خرید دان طیور

برای خرید دان طیور خوب و با کیفیت امروزه چند روش متداول وجود دارد که عبارتند از:

  • خرید به صورت حضوری و گشتن در سطح شهر که کاری طاقت فرسا و حوصله دار می باشد که اکثریت طیور داران از این مسئله نا امید می شوند
  • خرید مستقیم از کارخانجات و تولید کنندگان این محصول که کاری سخت می باشد زیرا معمولا کارخانجات دور از دسترس و در اطراف شهر ها می باشند و برای ارتباط گرفتن با آن ها باید مسیر طولانی را طی کرد
  • خرید از طریق سایت های آنلاین و معتبر که با توجه به پیشرفت علم و اینترنت اکثریت مردم می توانند این کار را انجام دهند.

شرکت ما برای ارتباط گرفتن مستقیم با مشتریان خود و همچنین آسان نمودن کار آن ها با ایجاد شرایطی در بستر اینترنت این امکان را به شما مشتری عزیز می دهد که محصولات و تجهیزات مرغداری اعم از دانخوری، آبخوری و… را به صورت آنلاین و در تعداد لازم سفارش دهند. برای ارتباط گرفتن با ما و مشاوره رایگان می توانید با ما در ارتباط بوده و محصولات مرغداری و سالن های طیور را از ما دریافت نمایید.

دان طیور

قیمت دان طیور

قیمت دان طیور اغلب توسط کارخانجات و تولید کنندگان این محصول عرضه شده و با توجه به شرایط بازار و نوسانات اقتصادی که در کشور وجود دارد دائم در حال تغییر می باشد. اما شرکت ما قیمت این محصول را به روز داده و پایین تر از تمامی شرکت ها می دهد زیرا با توجه به حجم مشتریان و فروش محصولات خود توانسته تولید خود را به روز کرده و تازه ترین محصولات را به مشتریان خود ارائه دهد.
همچنین شرکت ما با ایجاد این فضا و ارتباط مستقین با شما طیور دار عزیز توانسته دلالان و سود جویان اقتصادی را از بین حذف نموده و قیمت واقعی را به شما دهد.
برای خرید با قیمت عالی و به روز در تناژ بالا و تعداد بالای محصولات طیور داری می توانید با مشاور ما ارتباط گرفته و اطلاعات و قیمت را به دست آورید.
منتظر ارتباط شما با با بهترین شرکت تولید کننده محصولات طیور داری و مرغداری هستیم.

دان طیور