دانخوری اتوماتیک مرغ : چگونه یک مورد مناسب را برای قفس خود انتخاب کنید؟

به دلایل درست، تغذیه مرغ اتوماتیک فوق العاده راحت است. می توانید مطمئن باشید که جوجه های شما گرسنه نمی مانند حتی اگر در خانه نباشید. علاوه بر این، می توانید میزان مصرف جوجه های خود را کنترل کنید. سپس این موضوع مطرح می شود که چگونه بهترین محصول را انتخاب کنیم.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند تا بهترین را انتخاب کنید. اجازه دهید ابتدا مزایای دان مرغ را برای شما بررسی کنیم.

یکی از مهم ترین وسایلی که در مرغداری خود به آن نیاز دارید، به نظر من، دانخوری خودکار مرغ است.

اگر می‌خواهید مطمئن شوید همه چیز را دارید، فهرست من از ابزارهای ضروری برای قفس را در اینجا بررسی کنید.

مزایای تغذیه خودکار

اول از همه، فیدرهای مرغ به گله شما به طور مداوم غذای تازه می دهند. بنابراین آنها غذای بالقوه مضر و کهنه را تغذیه نمی کنند. یک بار دیگر، خوراک به شکلی زیبا تحویل داده می شود. در نتیجه، آنها تخم می گذارند و هر روز به رشد خود ادامه می دهند.

از هرگونه ریزش توسط تغذیه کننده خودکار حیوانات خانگی جلوگیری می شود. در نتیجه جوجه ها خوراک خود را هدر نمی دهند . با نخریدن منظم غذای آنها پول زیادی پس انداز خواهید کرد. علاوه بر این، هیچ آفتی در انتظار هجوم بر روی غذای ریخته شده نخواهد بود.

علاوه بر این، دانخوری های مرغ همیشه منطقه را مرتب نگه می دارند. جوجه های حیاط خلوت غذای خود را به یکباره می خورند. از آنجایی که آنها هیچ هزینه نگهداری ندارند، می توانید به آنها پایان دهید.

هنگام خرید دانخوری مرغ اتوماتیک چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

عملیات سیستماتیک

باید نحوه عملکرد دستگاه تغذیه خودکار مرغ را در نظر بگیرید. چگونه خوراک را توزیع می کند و آیا استفاده از آن ساده است؟ استفاده از آن باید برای شما بسیار آسان باشد. همچنین باید با جوجه ها سازگار باشد. به این ترتیب، هنگامی که آنها را آموزش می دهید، آنها به سرعت مراحل را انتخاب می کنند.

 

 

تعداد جوجه

تعداد گله شما هنگام خرید محصول بسیار مهم است. این به شما کمک می کند تا اندازه مورد نیاز خود را تعیین کنید. در نتیجه مکان های تغذیه را شلوغ نمی کنند. شما باید مطمئن شوید که وقتی شما در اطراف نیستید همه غذای کافی دارند.

هزینه

قیمت های مختلفی برای دان مرغ در بازار وجود دارد. نوع محصولی که خریداری می کنید به بودجه شما بستگی دارد. شما می توانید در حین خرید یک فیدر قابل اعتماد، تا حد بودجه خود خرید کنید. برای به دست آوردن یک محصول عالی لازم نیست پول زیادی خرج کنید. یکی را پیدا کنید که در محدوده بودجه شما باشد.

ضد آب

اگر قصد دارید آن را بیرون بگذارید، به یک فیدر ضد آب نیاز دارید. با این کار ممکن است هیچ مایعی وارد دانخوری مرغ نشود. در تمام طول روز، خوراک خشک و تازه باقی می ماند. در حالی که شما در تعطیلات هستید، مرغ می خورد و لذت می برد.

بسته بندی

بنابراین، اگر با وسایل معمولی سفر می کنید، می توانید یک دانخوری خودکار مرغ بخرید. دانستن اینکه جوجه های حیاط خانه شما به خوبی تغذیه می شوند به شما آرامش می دهد. آنها بی عیب و نقص عمل می کنند و خراب نمی شوند. اکثر آنها از بالاترین کالیبر هستند. فوراً یکی را خریداری کنید تا از راحتی بی نظیری برخوردار شوید.

اگر مطمئن نیستید که دقیقاً چه چیزی را در غذای مرغ خود قرار دهید، می‌توانید در راهنمای کامل غذا برای جوجه‌ها، خلاصه‌ای از آنچه را که باید به پرندگان خود غذا بدهید، دریافت کنید.

حتی اگر ممکن است آنها را با قیمتی کمتر از 20 دلار پیدا کنید، برخی از فیدهای خودکار با بالاترین امتیاز حدود 100 دلار قیمت دارند. اگر فولادی را می خواهید، حتی بالاتر.