قیمت جت هیتر برقی سه فاز مرغداری

جت هیتر برقی سه فاز، یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنعت است. قیمت این دستگاه به برند، قدرت و قابلیت های اضافی آن بستگی دارد.

جت هیتر برقی سه فاز، یکی از ابزارهای پیشرفته در صنعت مرغداری است که برای بهبود شرایط حرارتی و راحتی مرغان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این دستگاه با فراهم کردن حرارت مناسب، تغییرات دمایی را کنترل می‌کند و تاثیر مستقیمی بر رشد و تولید مرغان دارد.

استفاده از جت هیتر برقی سه فاز در مرغداری‌ها، بسیار مناسب برای استفاده در فصول سرد است. این دستگاه قابلیت تأمین حرارت همزمان برای منطقه‌های مختلف را دارد و با توجه به نیازهای مرغداری، دمای مناسب را تأمین می‌کند. علاوه بر این، جت هیتر برقی سه فاز با تکنولوژی پیشرفته خود، به صورت خودکار قابل تنظیم است و می‌تواند به طور هوشمند به تغییرات دریافتی بازدهی حرارتی و راحتی مرغان را بهبود بخشد.

استفاده از این دستگاه به دو جنبه اساسی در مرغداری کمک می‌کند. اولاً، با تهیه محیطی گرم و راحت برای مرغان، رشد آن‌ها را تسریع و عملکرد تولیدی را افزایش می‌دهد. ثانیاً، با کاهش میزان استرس و از بین بردن تغییرات شدید دما، احتمال بروز بیماری‌ها و عارضه‌های مرتبط با محیط، کاهش می‌یابد.

بنابراین، با توجه به مزایای بیان شده، استفاده از جت هیتر برقی سه فاز در مرغداری‌ها توصیه می‌شود. این ابزار پیشرفته، می‌تواند تأثیر قابل‌ملاحظه‌ای بر رشد و تولید مرغان داشته باشد و بهبودی چشمگیری در بهره‌وری و سودآوری مرغداری‌ها به همراه داشته باشد.

در حالی که این قیمت ها ممکن است در بازار متغیر باشند، اما می توان انتظار داشت که قیمت یک جت هیتر برقی سه فاز با قدرت 100 کیلووات حدود 20 تا 30 میلیون بومان باشد.

برای اطلاعات دقیق تر درباره قیمت های مورد نیاز، توصیه می شود با تامین کنندگان مختلف تماس بگیرید. همچنین، توجه به ویژگی ها و عملکرد دستگاه نیز مهم است.
“جت هیتر برقی سه فاز” یک دستگاه گرمایشی است که برای تولید گرما و حرارت در صنایع و مکان‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این جت هیتر با اتصال به سه فاز برق عمل می‌کند و با استفاده از قوانین فیزیکی و اصول مبتنی بر اصول حهنی تبدیل برق به گرما را انجام می‌دهد.

انواع جت هیتر برقی سه فاز

  • 12 کیلو وات
  • 15 کیلو وات
  • 18 کیلو وات
  • 30 کیلو وات

 

جدای از تولید گرما، جت هیتر با توجه به قابلیت کنترل دما و دسترسی به گازهای حاصل از تولید داخلی و یا آلترناتیو، می‌تواند به عنوان یک گزینه سبز و کارآمد برای گرمایش صنایع و مکان‌های بزرگ مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه، جت هیتر برقی سه فاز یک راه حل کارآمد و موثر در تأمین گرمایش برقی به صنایع است.

این شرکت علاوه بر تولید این جت هیترها انواع جت هیتر دوگانه سوز مرغداری،  هیتر جت گازی مرغداری نیز می باشد که شما برای دریافت قیمت جت هیتر مرغداری می توانید با بخش فروش آن ارتباط برقرار نمایید