قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار

قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار را از کدام سایت های معتبر جستجو کنیم؟قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار در کشور با توجه به جه عواملی سنجیده شده و تعیین می گردد؟دان مرغ گوشتی و تخم گذار را برای چی در صنعت مرغداری استفاده می کنند؟تغذیه از مهم ترین بخش های پروش مرغ ها به ویژه در سالن های بزرگ و تعداد بالا می باشد.
نیاز بدن هر مرغ و متابولیسم بدن آن ها با یکدیگر متفاوت است و این امر باعث می شود که هرکدام از ان ها به مواد غذایی و مکمل ها متفاوت باشد.هر کدام از مرغ های گوشتی و تخم گذار دوره مختلف رشد مخصوص به خود را دارند و مواد غذایی مورد نیاز ان ها بایستی با توجه به فرمول های مناسب نوشته شده توسط متخصصین تولید و به جوجه ها داده شود تا بیشترین بازدهی از دان دریافت شود.

 

 

تفاوت دان مرغ گوشتی و تخم گذار

دان مرغ تخم گذار و دان مرغ گوشتی تفاوت هایی که با یکدیگر دارند به این علت است که دان مرغ گوشتی باید پرواری باشد و در کمترین زمان ممکن نتیجه دهد.
به همین دلیل است که قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار با یکدیگر متفاوت است.
فرمولاسیون دان های تخمگذار به صورتی ترکیب شده است که مرغ ها به گونه ای پرورش پیدا کنند که بالاترین درجه ی تخمگذاری برخوردار باشند و مرغ های گوشتی نیز به گوشت برسند.
و برای همین در تولید دان مرغ های گوشتی از پروتئین و مکمل بیشتری استفاده می شود که باعث می شود قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار با یکدیگر متفاوت باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت تجهیزات مرغداری

لیست قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار

یک اصل مهم و یکی از دلایلی که همیشه مرغداران نگران آن هستند قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار است.
اما لازم به ذکر است که قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار نمی تواند مهم ترین اصل برای استفاده از این محصول باشد زیرا کیفیت و، بازدهی بالا برای سود و راندمان اقتصادی خوب یک نیاز اساسی است.
کیفیت و آنالیز دان مصرفی بایستی حتما با توجه به استاندارد های مورد نیاز بدن مرغ باشد،اگر این امر انجام نشود رشد مرغ ها به دلیل نرسیدن مواد مقوی و پروتئین های لازم با مشکلات بزرگ مواجه و حتی امکان دارد باعث مرگ آن ها شود.
قیمت دان مرغ گوشتی و قیمت دان مرغ تخم گذار اغلب به کیفیت اندازه مصرفی سالن ها و نوسانات بازار داخل کشور بستگی دارد.دان مرغ کنسانتره از دیگر محصولاتی است که نقش خوب و به سزایی همراه با مکمل هایی نظیر روغن طیور و…. در پرورش خوب آن ها دارد.

قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار

خرید دان مرغ گوشتی و تخم گذار

با توجه به این که امروزه پیشرفت علم و محصولات در زمینه مرغداری بسیار افزایش یافته است بسیاری از مرغداران با توجه به مزایای فراوان و قیمت مرقوم به صرفه دان مرغ توجهشان نسبت به این محصولات جلب شده است.
معمولا خرید دان مرغ گوشتی و تخم گذار به چند روش صورت می گیرد که به ان ها اشاره می کنیم،
مرغداران بومی و صنعتی به مراکز فروش دان در بازار که به صورت کم و خرده به فروش می رسد ارجاع می نمایند و دان مورد مصرف در سالن ها و …. تهیه کرده و برای مرغ های خود استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت دانخوری اتوماتیک مرغداری
روشی دیگر که روش اسان تر و کم دردسر تر که بسیاری از مرغداران امروزه برای سهولت کار خود و همچنین خرید با قیمت روز کارخانه از این روش استفاده می کنند از طریق سایت های معتبر اینترنتی و به صورت آنلاین محصولات خود را با اطلاعات دقیق ثبت سفارش کرده و نهایت استفاده و راندمان اقتصادی را می برند.
مشتریان عزیز می توانند از طریق همین سایت برای سفارش خود اقدام نموده و برای کسب اطلاعات کافی با ما در ارتباط باشند.

قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار

راهنمای خرید دان مرغ گوشتی و تخم گذار

انتخاب دان برای مرغ های گوشتی و تخم گذار دارای برخی فاکتور های اصلی و مهم است که باید به ان ها دقت کنیم،در اینجا می خواهیم چند تا از این فاکتور های مهم و اساسی ا برایتان نام ببریم که عبارتند از:

  • دان مرغ با کیفیت و مرغوب باشد
  • از طعم و بوی خوبی برخوردار باشد و بوی ترشیدگی ندهد تا مرغ ها مسموم و یا اذیت شوند
  • عاری از هرگونه میکروب و باکتری و قارچ باشد که از نظر بهداشتی بسیار مهم است
  • سهولت در حمل و نقل و امکان مرجوع دادن دان در صورت نا رضایتی .
  • از عوامل مهم و بسزای دیگری که در امر انتخاب این محصول مهم می باشد از قیمت مناسب تر و نزدیک به قیمت کارخانه باشد.

 

قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار

تولیدکننده دان مرغ

تولید کننده های دان مرغ تخمگذار و دان مرغ گوشتی در تولید این محصول از سویا٬ مکمل٬ فسفات٬ کربنات٬ نمک٬ متیونین٬ لیزین٬ روغن سویا و ذرت استفاده می شود.
لازم به ذکر است که مقدار تمامی مواد نام برده شده در تولید دان مرغ بسته به نیاز مرغداران متفاوت است.
تولیدکنندگانی نظیر شرکت صنعت مرغ قادر خواهند بود که دان مرغ را با توجه به فرمول مورد نظر شما تولید کنند.
به همین دلیل قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار به دلیل تفاوت در این فرمولاسیون و خواست مشتری متفاوت بوده است.

بیشتر بخوانید: قیمت آبخوری اتوماتیک مرغداری
به علاوه خرید این محصولات به صورت مستقیم از تولیدکننده معمولا به صورت عمده است و در این روش نیز به نفع مشتری است.
به این دلیل است که قیمت دان مرغ گوشتی و تخم گذار بسیار ارزان تر برای مشتری محاسبه شده و مشتری از خرید خود سود می برد.