قیمت روغن گیاهی طیور

قیمت روغن گیاهی طیور با توجه به جیره غذایی مناسب و کیفیت خوبی که دارد یکی از بهترین راه ها برای برنامه غذایی  طیور می باشد.طیور داران با فکر اقتصادی بزرگ با توجه به راندمان بالای اقتصادی این محصول و همچنین مواد بسیار خوبی که در ان برای طیور وجود دارد از روغن های گیاهی خوراک طیور برای صنعت خود استفاده می کنند.

فواید بسیار زیاد و مزیت های فراوان این محصول امروزه خیلی ها را به این صنعت نزدیک کرده و می تواند یک راه خوب را برای بالا بردن رشد اقتصادی باشد.

روغن گیاهی طیور

ایا دنبال روغن گیاهی خوراک طیور برای استفاده در جیره غذایی طیور خودتان با بهترین قیمت تولید و یک خرید مناسب و مقرون به صرفه می باشید؟اصلا روغن های گیاهی خوراک طیور کمکی به میزان بالا رفت کیفیت گوشت طیور شما خواهد کرد؟

ساده ترین راه برای تهیه روغن طیور چیست؟ از راحت ترین و متداول ترین راه ها برای تغذیه و خوراک خوب برای طیور روغن گیاهی خوراک طیور می باشد.بازار های اینترنتی یک روش اسان و متداول برای خرید اسان مناسب و با کیفیت می باشند که مشتریان می توانند بدون هیچ واسطه و با قیمت واقعی خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت قفس مرغ تخم گذار

روغن گیاهی خوراک طیور یکی از مهم ترین و اساسی ترین ماده غذایی برای رژیم غذایی طیور می باشد.به همین دلیل خریداران هیچوقت از گرفتن این محصول و اسفاده از ان با توجه به مزایای اقتصادی ان پشیمان نمی شوند.

روغن گیاهی طیور

 

خرید روغن گیاهی طیور

امروزه با توجه به مزایای فراوان و کیفیت این محصول و همچنین راندمان اقتصادی بالا بسیاری از طیورداران از روغن گیاهی خوراک طیور  مانند روغن سویا مخصوص طیور برای رشد بهتر و بیشتر صنعت خود استفاده می کنند.این روغن مرغوب باعث رشد بهتر طیور و همچنین تکمیل ترین جیره غذایی برای انها می باشد.
بسیاری از کارخانجات و شرکت های مربوطه با توجه به این شرایط تولید و فروش خود را روز به روز افزایش میدهند.

بیشتر بخوانید: قیمت ابخوری نیپل

همچنین می توانند با اطلاع از قیمت روغن خوراک طیور به وسیله مراکز اینترنتی معتبر و با مشاوره گرفتن از کارشناسان مجرب این محصول را با بهتربن و مناسب ترین قیمت تهیه و استفاده نمایند. چند مورد از راه های خرید این محصول به شرح زیر می باشد:

  • مراجعه به فروشگاه های پخش درون هر شهر
  • مراجعه به نمایندگی های مجاز روغن خوراکی
  • مراجعه به مراکز اینترنتی معتبر و خرید به صورت آنلاین

روغن گیاهی طیور

معمولا تمامی خریداران از این محصول رضایت کامل داشته اند.اگر شما هم دنبال سود و روق بیشتر صنعت طیور می باشید حتما این محصول شگفت انگیز و بی نظیر را خریداری کنید.

انواع روغن گیاهی طیور

روغن گیاهی طیور که یک جیره غذایی مناسب و با کیفیت برای طیور داران می باشد، از انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که برخی از انها عبارتند از:

  • روغن منداب یا کانولا
  • روغن آفتابگردان
  • روغن پنبه دانه
  •  روغن کتان
  • روغن کلزا
  • و غیره…

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری

طیور داران با توجه به مزایا و کیفیت این محصولات برای بازدهی بیشتر سوددهی فراون و مرغوب تر شدن گوشت طیور خور از ترکیبات روغن گیاهی خوراک طیور با روغن ماهی استفاده می کنند.مصرف روغن طیور چه مزایایی دارد؟ این ترکیبات نه تنها به رشد بیشتر بلکه به تامین انرژی، ویتامین ها و انتی اکسیدان های بسیار ضروری کمک فوق العاده ای می کند به طور ویژه ای نیز این ترکیبات به رشد بیشتر طیور بسیار کمک می کنند.

بیشتر بخوانید: قیمت تجهیزات مرغداری

ضمن توجه به اینکه گرمای ویژه تولیدی توسط روغن طیور بسیار پایین تر از غلات می باشد،معمولا توصیه می شود در اب و هوای گرم برای کاهش دادن به تلفات خصوصا در نژاد های سنگین تر از روغن گیاهی طیور برای تامین انرژی مورد نیاز استفاده گردد.

روغن گیاهی طیور

فواید روغن گیاهی طیور

روغن های گیاهی خوراک طیور مهم ترین منبع انرژی برای طیور بوده و از این روغن های گیاهی که دارای 8700 کیلو کالری انرژی قابل متابولیسم در کیلو گرم می باشند و یکی از مطلوب ترین خوراکی ها برای پرندگان و طیور جوان محسوب می شوند استفاده فراوانی در صنعت رشد طیور می شود.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه پرکن
از فواید مهم و موثر درتغذیه و رشد طیور جلوگیری از ورود ویروس ها و الودگی ها توسط خوراک طیور به انها می باشد که روغن گیاهی خوراک طیور از ان جلوگیری می کند.همچنین عطر و بوی خوب این محصول پروفیل مناسب و ضروری که دارای اکسید چرب مناسب برای گوشت طیور است را فراهم می کند.

با توجه به سود اقتصادی بالا در قیمت تمام شدن جیره ها،این محصول دارای ضریب تبدیل مناسب و کیفیت لاشه بسیار فوق العاده است.

روغن خوراک طیور

صادرات روغن گیاهی طیور

همه روزه به امار صادرات و فروش این محصول که با توجه به توضیحات بالا محصولی بی نظیر و سود رسان می باشد اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: قیمت دانخوری اتوماتیک مرغ

تولید کنندگان و کارخانجات با جدید ترین دستگاه های ساخته شده و به روزترین تکنولوژی این محصول با کیفیت را عرضه و روانه بازار می کنند.
با توجه به این امر صادرات این محصول نیز سود و راندمان بالای اقتصادی را دارا بوده است.امروزه صادرات روغن گیاهی طیور در بسیاری از کشور های حاشیه خلیج فارس همچنین برخی کشور های اروپایی بازار خوبی را برای صادر کنندگان این محصول به وجود اورده است.

روغن گیاهی طیور