دانخوری دست دوم مرغداری ارزان قیمت

دانخوری دست دوم مرغداری ارزان قیمت شامل چه مواردی می باشد؟ دانخوری دست دوم مرغداری ارزان قیمت در انواع اتوماتیک و دستی می باشد.
دانخوری دست دوم مرغداری ارزان قیمت در انواع اتوماتیک و دستی می باشد. انواع گوناگون دانخوری دست دوم مرغداری شامل زنجیری، بشقابی، نیپل می باشد. که می توان آن را به صورت ارزان قیمت تهیه نمود.
دانخوری دست دوم مرغداری ارزان قیمت در انواع گوناگون موجود می باشد. آبخوری بشقابی در دسته جدیدترین نوع مارک دانخوری اتوماتیک است. در انواع گوناگون گرد، بیضی و پروانه ای می باشد. آبخوری نیپل شامل سوزن و لوله انتقال آب بوده و به عنوان یکی از بهترین ها است. دانخوری زنجیری نیز از هدر رفتن غذا جلوگیری کرده و به علت سرعت بالا دارای توزیع یکنواخت دان می باشد.

انواع دانخوری دست دوم مرغداری

همان طور که می دانید دانخوری ها در سالن های مرغداری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند.
و این اهمیت آن ها به اهمیت دان در پرورش طیور باز می گردد.
قیمت دان مرغ تخم گذار و گوشتی یکی از مهم ترین مسائل در بازه ی قیمتی طیور در زمان رشد جوجه ها است به همین دلیل باید به آن توجه فراوانی شود.
در سالن های مرغداری معمولا در روز های اولیه از دانخوری های دستی و در ماه های بعد از دانخوری های بشقابی٬ زنجیری و یا ناودانی استفاده می شود.
که تمامی آن ها با توجه به استاندارد های بسیاری تهیه و توزیع می شود.
لازم به ذکر است که خریداران و متقضیان دانخوری های نو و دست دوم می توانند تنها از طریق این سایت و تماس با مشاورین ما این محصول را سفارش دهند.

خرید دانخوری دست دوم مرغداری

خرید دانخوری های دست دوم امروزه به دلیل صرفه جویی در هزینه های راه اندازی سالن های مرغداری طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
دانخوری های دستی و اتوماتیک که بیشتر مواقع دانخوری اتوماتیک بشقابی و زنجیری و  است به صورت دست دوم خرید و فروش می شود.
دانخوری های دستی نیز نوع دسته دوم آن در بازار موجود است اما نسبت به دانخوری های اتوماتیک از فراوانی کمتری برخوردار است.
دانخوری های دست دوم معمولا به دلیل تغییر کاربری سالن های مرغداری توسط مرغداران به فروش می رسد و خریداران می توانند بر اساس نیز خود آن ها را خریداری کنند.

دانخوری دست دوم مرغداری ارزان قیمت

قیمت انواع دانخوری دست دوم

جدا از اینکه به صورت کل قیمت دانخوری های دستی و دانخوری اتوماتیک مرغداری قیمت مناسب در بازار متفاوت است ملاک دیگری در بازار خرید و فروش دانخوری های دست دوم برای قیمت گذاری مد نظر است.
دانخوری های دست دوم وابسته به میزان استفاده از آن ها و تمیز و نو بودنشان و یا خرابی و شکستی دانخوری ها قیمت گذاری می شود.
و به طور معمول این قیمت حدود نصف قیمت دانخوری های نو است.
به همین دلیل خرید آن برای بسیاری از مرغداران که تازه شروع به کار کرده اند به صرفه بوده و در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی می شود.

مراکز فروش دانخوری های دست دوم مرغداری

لازم به ذکر است که در بسیاری از مراکزی که دانخوری های دست دوم مرغداری به فروش می رسد شما در کنار آن ها دیگر تجهیزات مرغداری دست دوم اعم از آبخوری دست دوم و قفس دست دوم مرغداری نیز پیدا کنید.
مشکلی که خرید تجهیزات مرغداری دست دوم مرغداری به همراه دارد این است که شما ابتدا باید از فروشنده ی آن استعلام موجودی کنید که تعدادی که برای خرید مد نظر دارید با موجودی آن ها هم خوانی داشته باشد.
به همین دلیل مطلوب است که جهت راحتی خریدار و جلوگیری از رفت و آمد های بسیار و صرف هزینه و وقت خریداران به صورت غیرحضوری و اینترنتی اقدام به خرید اجناس دست دوم مرغداری کنند.