تجهیزات کامل تغذیه برای پرورش طیور گوشتی

ما می توانیم تجهیزات کامل تغذیه برای پرورش طیور گوشتیبه شما عرضه کنیم زیرا تکنسین های مجرب و کارگران ماهر داریم. شرکت ما دارای منابع فراوان مواد خام، منابع انسانی، منابع فنی و تجهیزات پیشرفته تولید است.
 ما به طور فعال فناوری پیشرفته و روش های مدیریت را در داخل و خارج از کشور معرفی می کنیم. در رقابت شدید بازار، ما حاضریم با شما همکاری کنیم تا فردایی درخشان را با کیفیت محصول عالی، قیمت های مقرون به صرفه و خدمات پس از فروش عالی خلق کنیم!
● سیستم تغذیه خودکار
● سیستم خودکار نوشیدن نوک پستان
● سیستم کنترل محیط (تهویه، سرمایش، گرمایش، کنترل آب و هوا)

جزئیات محصول

معرفی محصول 

تجهیزات کامل پرورش مرغ برای جوجه های گوشتی پرورش دهنده کف شامل قطعات زیر، سیستم تغذیه اتوماتیک، سیستم اتوماتیک آبخوری نیپل، سیستم کنترل محیط (تهویه، سرمایش، گرمایش، کنترل آب و هوا)، تخته پلاستیکی و سیستم تمیز کردن کود (اختیاری)، سیستم روشنایی، پیش ساخته یا خانه مرغ سیمانی این اصطلاح عمومی برای تأسیساتی است که در تولید جوجه، پرورش دهندگان، جوجه های گوشتی و مرغ های تخمگذار استفاده می شود.

قیمت دانخوری اتوماتیک مرغ

مزایای 

تجهیزات کامل پرورش مرغ یک دستگاه مخصوص است که توسط مزارع مرغ در فرآیند تولید جوجه ها، پرورش دهندگان، جوجه های گوشتی و لایه ها استفاده می شود. استفاده از تجهیزات کنترل اتوماتیک برای تنظیم ریزاقلیم و روشنایی در مرغداری، کاهش تأثیر محیط خارجی بر جوجه ها، کل فرآیند تولید را به شدت مکانیزه و خودکار می کند و بهره وری نیروی کار را به سرعت افزایش می دهد.

سیستم تغذیه اتوماتیک

خط تغذیه اصلی شامل سیلو بزرگ، لوله تغذیه اصلی، مارپیچ و موتور محرکه.

سیستم لوله تغذیه

φ45 میلی متر، 4 سوراخ / 3 متر؛ مواد: ورق گالوانیزه داغ؛ مارپیچ از آفریقای جنوبی وارد می شود

بشقاب دانخوری

14 گریل، قطر: 330 میلی متر، وزن: 0.7 کیلوگرم مواد: PP، UV، ضد پیری تعداد پرندگان / ماهیتابه: 45-65 پرنده

سیستم آبخوری اتوماتیک

سیستم آبخوری نیپل مرغداری شامل جلو خط آب، لوله آبخوری، نوک پستان، تیر حمایت و غیره

لوله نوشیدن

لوله پی وی سی مربع مربع 25mm*2mm مقاومت خمش 90 درجه با هفت بار.

سیستم کنترل محیط (تهویه، سرمایش، گرمایش، کنترل آب و هوا)

فن تهویه

اتوماسیون مرغداری

جعبه کنترل محیطی دارای ترکیبی از کنترل تهویه، گرمایش، روشنایی، سرمایش، رطوبت، تغذیه، تجهیزات تامین خوراک، عملکردهای هشدار برای افت فاز، کمبود فاز، اضافه بار موتور و همچنین حفاظت از توان های تک فاز است.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت دستگاه پرکن

پد خنک کننده

بیشتر بخوانید: قیمت هواکش ۱۴۰ مرغداری

هیتر

ما انواع مختلف بخاری مناسب برای موقعیت های مختلف مرغداری داریم. در حال حاضر بخاری دیزلی و گازی رایج ترین و مقرون به صرفه ترین نوع برای مرغداری است. نوع آویز و متحرک هم برای گرمایش موقت داریم.

ما با تکیه بر مزیت های فنی و مزایای مدیریتی خود، در تلاش هستیم تا تجهیزات کامل تغذیه طیور مرغ گوشتی را تولید کنیم که از نظر عملکرد و کیفیت محصول از سطح فعلی بازار برتر باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت جت ھیتر برقی مرغداری

محصولات ما کیفیت عالی دارند و مایلند با قیمت بسیار پایین به شما عرضه کنند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم. ما بازار را به عنوان راهنما، علم و فناوری را به عنوان نیروی محرک در نظر می گیریم و در تلاش برای ارائه بهترین محصولات و خدمات به مشتریان هستیم.

تجهیزات مرغداری ارزان قیمت مورد استفاده در مرغداری، دارای انواع وسایل و لوازم مورد نیاز در این مکان ها می باشد.
وسایل گرمایشی و سرمایشی، سیستم های تهویه و تصفیه هوا، دانخوری مرغ، آبخوری مرغ، وسایل شستشوی سالن، پمپ تحت فشار، سمپاش و شعله افکن نمونه ای از اجناسی هستند که در این فضا ها مورد استفاده و کاربرد می باشند.
مرغ های پرورش داده شده در مرغداری ها باید مجهز به کارت بهداشت و اطلاعات بهداشتی باشند.