قیمت به روز هواکش مرغداری

قیمت به روز هواکش مرغداری چند است و این قیمت گذاری ها با توجه به چه مواردی انجام می گیرد؟ چه فاکتورهایی در نوسانات قیمت هواکش مرغداری موثر است ؟ و چگونه می توان این هواکش ها را با بهترین قیمت تهیه نمود ؟

 

قیمت به روز هواکش مرغداری ارزان

قیمت به روز هواکش مرغداری همان طور که از لفظ آن پیداست روزانه در حال تغییر است و به جهت اطلاع از قیمت انواع هواکش و فن مرغداری به صورت روزانه اقدام به قیمت گیری از مراکز فروش بکنید.
و یا از طریق عضویت در کانال ما که لینک آن در پایان مطلب درج شده است از جدیدترین تغییرات قیمت تجهیزات مرغداری با خبر شوید.
اگر مایل به خرید هواکش های مرغداری با قیمت ارزان هستید می توانید هواکش های ایرانی را در سایز های کوچک تر همانند هواکش مرغداری 100 خریداری کنید.
شما می توانید این هواکش ها را پس از اطلاع از قیمت به روز هواکش مرغداری از همین مرکز خریداری کنید.

لیست قیمت هواکش مرغداری

قیمت هواکش مرغداری بر اساس جنس پر و بدنه و میزان نیروی هوادهی موتور آن تعیین می شود. برخی از اجزای مورد استفاده در هواکش ها تولید کشورهای دیگر می باشند، در نتیجه نوسانات ارزی در قیمت تمام شده هواکش ها موثر میباشد.

بیشتر بخوانید: قیمت قفس مرغ تخم گذار

برای آگاهی از لیست قیمت به روز انواع هواکش مرغداری موجود در بازار ایران می توانید با شماره درج شده در سایت تماس بگیرید.

نقش هواکش مرغداری در تهویه سالن چیست؟

همانطور که میدانید تهویه مناسب سالن مرغداری در کنار دیگر شرایط از قبیل تغذیه طیور و شرایط تخم گذاری آن ها یکی از مهم ترین نکات حائز اهمیت در سالن مرغداری است.
که قسمت اعظمی از کنترل دمای سالن و همچنین تهویه ی هوای سالن به فن های مرغداری و همچنین هواکش ها وابسته است.
و انتخاب هر کدام از انواع این نوع از محصول به ساختار سالن و شرایط منطقه و تعداد مرغ های موجود در سالن مرغداری بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت پنجره اینلت مرغداری
لازم به ذکر است که شما می توانید قبل از خرید به صورت رایگان از راهنمایی های مشاورین ما در خصوص انتخاب هواکش مناسب برای سالن مرغداریتان به صورت ۱۲ ساعته استفاده کنید.
تنها کافی است با شماره ای که در انتها درج شده است تماس بگیرید و پس از بررسی های لازم مناسب ترین نوع هواکش برای سالن مرغداری خودتان را خریداری کنید.

قیمت به روز هواکش مرغداری

انواع هواکش مرغداری

هواکش های مرغداری موجود در بازار به دسته های بسیاری تقسیم می شوند.
اما یکی از پرفروش ترین و معروف ترین نوع هواکش مرغداری موجود در بازار هواکش ۱۴۰ در ۱۴۰ است که به صورت طولی و عرضی در سالن های مرغداری مورد استفاده قرار می گیرد.
البته به جز هواکش ۱۴۰ ٬ هواکش های بسیاری در بازار موجود هستند که آنها نیز به نوع خود بسیار پر کاربرد هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند.
یکی از این هواکش ها٬ هواکش ۱۰۰ مرغداری است که بیشتر برای سالن های کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: جت هیتر مرغداری

هواکش مرغداری بر اساس تعداد پر نیز گوناگون از هم می باشند. به طور مثال هواکش مرغداری 140 دارای دو نوع پنج پر ( 5 پر ) و سه پر ( 3 پر ) می باشد.
هواکش مرغداری به عنوان یکی از تجهیزات مهم در مرغداری ها توسط سایت های معتبر مرتبط با لوازم مرغداری به فروش می رسد.